Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Melisa kan zo aan de slag als ondervraagster in een Siberisch strafkamp. Een ijskoude heks die denkt dat ze warm is.

1 like

Nee nee, ā€˜vurig’ :thumbsup:

Zooooo wat een drammer

Zij kan geen macaroni maken???

Ik vind het echt ergerlijk dat zoveel mensen een kaart meenemen die door anderen is geschreven, ā€˜maar ik weet niet wat erop staat hoor hihihi’

4 likes

Hahaha ja echt standaard en dan denken dat het origineel is
Hoewel deze man had het door zijn ex vrouw laten schrijven
Ipv naar fletser lekker meteen all in naar Turkije

Misschien wordt dat ze ook wel door het programma ingefluisterd.
Dat die productie zegt het misschien leuk als je een kaartje meeneemt? Als je wilt kan je die ook door iemand anders laten schrijven. En dat die kandidaat dan denkt ohja lekker makkelijk, ik ben al zenuwachtig genoeg, laat mn bff een kaart schrijven.

Aangezien het zo vaak gebeurt

1 like

Ja, net als ā€˜neem streekproducten mee als cadeau’ zeker :sweat_smile:

1 like

Haha ja idd! Easy way om te vertellen waar je vandaan komt

1 like

Die vrouw die best Friends gaat worden met de ex van die man?? :joy:

Dat sowieso want ze hebben nu vrijwel altijd een kadootje mee, dat was vroeger af en toe, toen gewoon uit hunzelf volgens mij en nu soort van verplicht.

2 likes

Ja of mensen doen dat omdat ze het anderen ook hebben zien doen, dan voelt het gek om het niet te doen. Maar we hebben hier een ervaringsdeskundige op het forum natuurlijk

1 like

Haha deze 2 kennen elkaar dus van insta? Ben benieuwd hoe die date dan gaat verlopen

Hahahaha heerlijk hoe zij stuk gaat

You never know kow

1 like

Eindelijk is het weer begonnen :clap:t3:

Dat neppe kraslot omg hahahhaha

2 likes

Ik was het gisteren vergeten maar omg weer heerlijk ongemakkelijk

3 likes

Heerlijk dat het weer begonnen is! Tot mijn grote verbazing nu zelfs op Videoland :star_struck:

1 like

Dat gesnuuuuurk omg is toch altijd zo erg he

Ben zo gezegend met m’n single life :smiling_face_with_three_hearts:

Zou dat de reden zijn dat de afleveringen van het nieuwe seizoen niet op kijk.nl staan? Website van Ziggo doet het bij mij ook niet, dus kan die van gisteren en vandaag nog steeds niet zien. Zo irritant.

Het is weer helemaal genieten, wat een kleurrijke kandidaten :joy: