Oh wat vreemd! Ik dacht dat Videoland gewoon een extra mogelijkheid om te kijken was maar ik lees inderdaad net dat ze niet meer op kijk.nl komen.
Ik vind het wel een voordeel omdat Kijk zoveel reclames heeft maar echt super vervelend voor de mensen die geen videoland hebben
Ik kijk nu de herhalingen maar die man met hakken ahaha ene kant tof dat ie doet wat ie leuk vind, andere kant echt mijn ding niet
IK KAN HET NIET AAAAN zij wil maar bevraagd worden maar die man heeft geen tekst
lijkt wel een sketch
en ons Mo vindt dat zān vrouwtje eerst toestemming moet hebben voordat ze uitgaat hahahaha doeg
Bohhh ik kijk het nu terug. Maar zij zegt ook niets direct terug. Hij moet ook alles van haar vragen. Als hij zegt āik kom altijd tien minuten te vroeg op een afspraakā dan kan zij daar ook op reageren met wat zij doet.
Deze Sebastiaan vanavond : āhet liefst een slanke dame, beetje knijpvlees is helemaal niet ergā. KNIJPVLEES, serieus?
Ik heb al een tijd geen lldl gekeken maar ik tune weer ff in en raak direct helemaal buiten adem van dat nieuwe stel.
Deze vrouw omg zij doet zo lullig, hij moet afvallen, zān tattoo verwijderen, zān gebit laten doen omg
Terwijl ze in het begin zei dat ze niet echt een type heeft . Ik zou ook wel kriegel worden van hem trouwens.
āik kom er nu achter dat ik toch wel op lichte ogen val, dus ik wil niet verlengenā
Die is van gisteren!
Maar was zeker ongemakkelijk. Uiteindelijk eigenlijk heel sneu voor dat meisje. Zeker met die kaart
Ze zei: neem je die kaart mee die hoort bij t cadeau? Waarop hij lacherig reageert en die kaart in de prullenbak gooit
Ik zette het gister net aan toen die kaart in de prullenbak werd gegooid. Ik dacht nog wel dat ziet er niet echt gezellig uit. Maar wtf als het zo ging dan is hij gewoon echt een hork
Ik snap wel dat hij klaar was met hoe ze aan het pushen was, maar hij had beter direct duidelijk kunnen zijn. En dat met die kaart was echt gemeen.
Oh wat een ongemakkelijke aflevering, die jullie hierboven bespreken
Wat een dramatische aflevering
Wat een stellen weer
Die twee die gesekst hebben op de eerste dag omg
Zijn ook nu al verliefd zeggen ze??
En die man die letterlijk zegt dat het hem stoort dat zij vegetariƫr is
Omg die vrouw net over die wijn?! Gezellig typje
Hahaha mijn God wat een figuren weer ja
Ja het was vet ongemakkelijk tussen hun en opeens zegt er een heb jij condooms? Ik dacht wattt??
Ze zijn zelfs al een setje, daar hadden ze het over. en hij vroeg: Ben jij bij deze dan mijn meisje?
Op dag 2??