Wat een onoprechte kerels, hoopte dat ze er allebei doorheen zouden prikken. Ben wel benieuwd naar het vervolg! Jammer dat het pas woensdag komt. Ik ging kijken waarom dat was maar blijkbaar zenden ze de persconferentie uit, maar in plaats van dat het daarna komt staan er al andere programma’s op de planning…? Bijzonder dat SBS hun enige kijkwaardige programma dan maar schrapt.
Wat een naar mannetje toch die Arthur met z’n je hebt wel een beetje veel inkijk hè. Bah, zo smerig
Ja echt een viespeuk
__
Omg, gewoon nog een kussen met zn hoofd erop
Ik vind deze mensen alle 4 niet leuk eigenlijk… maar de combi van deze mensen vind ik wel interessant.
Exact dit
Wtf Femke, mannen hebben geen drang om kinderen te krijgen?!
Oh met die handen
Echt een grote vieze kleuter die vent
Wat was dat voor vogeltje?? Zo mooi!
Een puttertje! (Ik riep dit heel hard naar de tv voor m’n vriend)
Wij hadden ze vorig jaar ook in de tuin. Zo leuk
Oo wat leuk! Ik wil later ook een tuin waar puttertjes komen
Ze hebben hier de zonnebloemen gesloopt in het najaar was echt een puinhoop daarna haha. Maar dat vinden ze dus leuk
Hahahahaha ze zei nog net niet:“mannen hebben een broedfetisj”
Gut wat ongemakkelijk die twee op het bankje, elkaar intens aanstarend
Ik kan deze vent echt niet aan met wat hij doet en zegt. Sorry voor deze mega irritatie hoor😂
Ging ze nou in bikini op bed liggen voor hem?
Ik trek ze allebei heel slecht, wat een praatjesmakers. Komt alleen maar bullshit uit.
Ik ga nu pas terugkijken maar ugh wat is die blonde gast al bezitterig met zijn ‘grapjes’. Jammer dat hij ermee wegkomt, walgelijk ventje.
Tijd om weer te ergeren aan Arthur
Echt zin in
Groot 35 jarig kind. Hij doet me dus echt denken aan die ene acteur uit Step brothers haha…
Arter die huilt