Kut denkt hij, nu heb ik niemand
Vind trouwens wel dat Femke alles heel eerlijk maar super goed en netjes kan overbrengen!
Kut denkt hij, nu heb ik niemand
Vind trouwens wel dat Femke alles heel eerlijk maar super goed en netjes kan overbrengen!
Bijzondere twist, die zag ik niet aankomen!
Haha hij dacht dat hij de bachelor was, maar helaas.
En wat leuk, eindelijk weer een gay koppel!
Okee⦠Ongemakkelijk
Zo toevallig dit
Wel knap dat ze het voor elkaar hebben gekregen vier mensen te vinden die allemaal een ander leuk vinden en dat dan niet wederzijds is.
Wajoooo en een gaykoppel? Echt erg hoe ondervertegenwoordigd die zijn in dit programma.
Haha ja ik was helemaal verbaasd door deze ontknoping!
Ik vond het trouwens echt leuke tv, leek alsof ze allemaal veel sneller gingen dan normaal (territorium afbakenen voor de concurrentie ofzo? ). Er wordt bijna nooit binnen 24u gezoend en nu - soort van - aan de lopende band, was net een soort nerdy Temptation.
Waarom kan hij zijn eigen naam niet uitspreken wtf
Haha nerdy Temptation . Zou alleen nog leuker zijn geweest als het leuke kerels waren geweest want dan had je nog voor iemand ākunnen zijnā maar vond deze twee allebei niks.
Het lijkt niet erg gezellig bij koos en die vrouw. Dat voorstukje
Koos doe ff rustig ze is net wakker???
Louise heeft echt 0 van zichzelf laten zien. Althans niets van gezien.
Haha lekker kruisverhoor meteen bij die nieuwe date
Dat doen we volgende week
Haha nassie (en ze ging hem ook nog verbeteren ook)
Britt komt echt over als een dooie pier
Oh ik haat het als mensen vragen:āHoe zie je de komende jaren voor jeā
man ik weet niet eens wat ik morgen wil eten
Ja ze vindt humor belangrijk maar uit haar lijkt niet veel (grappigs) te komen
Zij heeft echt een hele rare houding??? Zo doe ik als ik extreem moe en ongeĆÆnteresseerd ben
Maar eh hij werkt toch in de jeugd hulp? Zou als geen ander moeten weten hoe hiermee om te gaan
Gewoon onderbroek!
Haha goed zo Mike, hij is er wel klaar mee