Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Omg waarom laat ze hem in bed slapen???

@Sjern Je straalt zoveel rust en zelfvertrouwen uit! Echt heel mooi :smiley:

8 likes

@Sjern als je dit ziet mag je extra blij zijn met jouw date :sob::sob:

1 like

Haha dat oudere stel wat een gezeur zeg, alsof ze al 30 jaar getrouwd zijn. Zijn beide ook zo irritant

@Sjern jij ziet het nu ook voor het eerst toch, wat vind je ervan? Is het in beeld gebracht zoals het was?

1 like

Het is SBS, dus ik gok van niet.

3 likes

Ik loop een paar minuten achter, ben wat later gestart. Die man bij Jacky lijkt me mega onzeker, en dat hij dat verbloemt door gewoon heel veel te ouwehoeren. Terwijl Jacky overkomt als een zelfverzekerde vrouw die heel erg oké is met zichzelf.

Het zou voor mij een gigantische afknapper zijn.

2 likes

Kunnen we dit verder vooruit kijken? Vind jullie zo lief samen!

2 likes

@Sjern wat ben jij leuuuuuk!!

3 likes

Aaah zo leuk dit, zin in morgen

1 like

Suuuper leuk @Sjern Hoe vond je het zelf inderdaad?

Je komt echt zo leuk en lief over. En in dat ijsbad echt wat een respect haha

3 likes

@Sjern wat leuk! Het leek alsof het helemaal vanzelf ging

1 like

Heel leuk @Sjern ! :star_struck:

1 like

Net even de aflevering teruggekeken. Heel leuk @Sjern! Heb bij het andere stel steeds doorgespoeld haha

1 like

Ik heb het ook net terug gekeken! Super leuk Sjern. En wat een lieve jongen :hugs::hugs:

1 like

Super leuke aflevering @Sjern, leuke match zijn jullie!

1 like

Weet niet of iemand hier Chewing Gum heeft gekeken, maar Walter doet me echt denken aan die Ashley waarmee Tracey datet en waarvoor ze dan staat te dansen in een traditioneel Afrikaans kostuum. Vind het een engerd.

Jullie date ziet er chill uit @Sjern, echt leuk!

1 like

Leukkk! @Sjern
Is het altijd in dit programma dat die vrienden komen eten? Nog nooit gezien

Nee, de mensen die daten kunnen zelf bepalen of ze vrienden/familie uitnodigen. Het gebeurt niet heel vaak, ook omdat veel mensen toch wel na een of twee dagen het huis verlaten.

1 like

Oh mensen wat een superleuke reacties zeg!!! Echt heel lief! Ik vond de aflevering wel echt hoe ik het ervaren heb! Natuurlijk zag je maar heel weinig en is er goed geknipt en geplakt, maar we waren wel erg ons zelf. En zoals verwacht werd ik neergezet als de ervare dame en hij als de ict nerd met echt 0 ervaring! Oh en een ijsbad is echt pittig, maar daarna gingen we lekker de hottub in!

Ik ben heel benieuwd naar morgen met zijn vrienden! En ja na 24 uur(dus spoiler we hebben verlengd) mag je bezoek over. Deze mogen ook blijven slapen, maar dat heb ik nog nooit gezien!

24 likes

Leukkk! Morgen weer kijken dus :star_struck: ik zag net op fb dat lldl ook had gevraagd of de mensen denken dat het wat wordt tussen jullie. Veel positieve reacties ook. Nou als je die op fb krijgt, dan heb je het goed gedaan haha! :ok_hand:

2 likes