Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Ik moet het nog kijken hoor, maar heb je het samen met hem gekeken? :smiley: Hoe was dat?
Mijn zusje kijkt het en die zei dat je direct al een klik ziet tussen jullie!
Ik heb echt zin om het te zien, dit weekend doen!

@Sjern ik lees slechts sporadisch mee in het date-topic dus heb je verhaal niet echt gevolgd, maar als een FF-er ergens aan meedoet dan kijk ik natuurlijk even en ik vind je echt overkomen als een ontzettend leuke vrouw!

1 like

Ah zo lief! Ik vind dat echt leuk om te horen!

Oeh er staat een voorstukje van mij op de insta en blijkbaar maken wij best goede TV :joy::joy:

2 likes

Zoooo wat is die Walter een doodvermoeiende knuppel zeg. En wat heeft Jacky een engelengeduld. Ze is echt véél te leuk voor hem.

@Sjern wat leuk jullie!

3 likes

@Sjern wat ben je een leuk persoon! ik lees altijd vooral mee in het date topic dus heb je verhalen vaak voorbij zien komen. zo leuk ook om te horen dat je hier dan uiteindelijk de liefde hebt gevonden :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

@Sjern Ik ben het aan het terugkijken en ik vind je echt heeeel leuk! En duidelijk een goede match :heart_eyes:

2 likes

Gaan we weer :grimacing::tada:

:grimacing::grimacing:

1 like

Wat praten jullie ook allebei fijn trouwens! Haha,klinkt stom maar echt prettig om naar te luisteren

2 likes

Vind ik ook! Heel integer en (sociaal) intelligent ofzo haha

Haha wauw dit koppel, gaat niet echt lekker bij Collin

Wow, lul

3 likes

“ze is dik”

Wtf

2 likes

Mijn God dit gesprek 🥲🥲🥲 gewoon nee

Omg wauw that escalated quickly

Ik begrijp niet, als het je type niet is, dat je dan niet gewoon het nog leuk maakt. Voor jezelf en voor de ander. Echt een kut reactie over dat ze dik is, jemig

2 likes

Denk de dreads :stuck_out_tongue: #meanttobe

Hahahah lekker @Sjern , “wat doe je dan precies :smirk:

2 likes

“ze moet een normaal postuur hebben”

En ondertussen hangt zijn bierbuik over zijn broekrand.

1 like

Die een wasmachine en een droger kan bedienen???

1 like