Heftig gedicht Gerard
Ik vind Manon heel raar
Zo leuk dat het aan is!! Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en ik vond het zo liefdevol hoe jullie naar elkaar keken in de hottub
Ahhhhh zo lief en leuk om te horen! Ja echt grappig dat jullie zoveel posten mij dan eindelijk zien! Leuk dat je hebt terug gekeken! En mijn ting was verdoofd door de sambal, dus ik denk dat we de chips al doorgeslikt hadden ;p
Die nieuwe jongen kwam aangelopen met alleen een klein rugzakje en een fles wijn??? Die gaat er zeker niet vanuit dat hij de 4 dagen haalt
Deze dude. Echt, I canât
Die Robert is niet te verstaan zeg
Vader moedertje en zustertje haha. Ieder zân ding hoor maar hoe hij het ook zegt en erbij zit zie het nog niet zo spannend voor me
Hahaha dan heb ik er niks aan zegt âie
Robert echt wat een kwal âheb er niks aanâ is ook het enige wat hij kan zeggen volgens mij
Ja als ik met hem in dat huis zou zitten, dan zou ik er nu al klaar mee zijn. Hij komt tot nu toe ook enorm passief over
En die Aron is ook maar een typetje
Maar misschien ben ik vandaag gewoon zuur
Zo maar echt! Hij is echt zoân eikel
Sorry maar wat een LUL van een vent dit zeg, houd er echt niet van om zo over mensen te praten maar hij maakt me echt woest
Veel plezier op de bank
Groetjes Robert
Oh god willem is te zelfverzekerd en daar kunnen veel vrouwen niet mee omgaan. Nou dat belooft wat
Nou zij kan er wel mee omgaan denk ik
Nou deze vrouw blaakt ook van het zelfvertrouwen!
Ik zou meteen huis uit rennen als ik moest zingen
Hahhah Christina en Willem, dit belooft wel wat
Die jongen ja wat een botte saai sukkel
Gelukkig snapt Willem wel dat ze t niet zo fijn vond in tegenstelling tot John afgelopen dagen
Heb wel medelijden met Bente
Wie duwt Robert op het gourmetstel?