Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Heftig gedicht Gerard

Ik vind Manon heel raar

1 like

Zo leuk dat het aan is!! Ik kijk nu de aflevering van gisteren terug en ik vond het zo liefdevol hoe jullie naar elkaar keken in de hottub :heart: :heart:

1 like

Ahhhhh zo lief en leuk om te horen! Ja echt grappig dat jullie zoveel posten mij dan eindelijk zien! Leuk dat je hebt terug gekeken! En mijn ting was verdoofd door de sambal, dus ik denk dat we de chips al doorgeslikt hadden ;p

Die nieuwe jongen kwam aangelopen met alleen een klein rugzakje en een fles wijn??? Die gaat er zeker niet vanuit dat hij de 4 dagen haalt :joy::joy:

5 likes

Deze dude. Echt, I can’t :tired_face:

Die Robert is niet te verstaan zeg

1 like

Vader moedertje en zustertje haha. Ieder z’n ding hoor maar hoe hij het ook zegt en erbij zit :joy: zie het nog niet zo spannend voor me

3 likes

Hahaha dan heb ik er niks aan zegt ‘ie

1 like

Robert echt wat een kwal :nauseated_face: ‘heb er niks aan’ is ook het enige wat hij kan zeggen volgens mij

4 likes

Ja als ik met hem in dat huis zou zitten, dan zou ik er nu al klaar mee zijn. Hij komt tot nu toe ook enorm passief over

4 likes

En die Aron is ook maar een typetje

Maar misschien ben ik vandaag gewoon zuur

Zo maar echt! Hij is echt zo’n eikel

1 like

Sorry maar wat een LUL van een vent dit zeg, houd er echt niet van om zo over mensen te praten maar hij maakt me echt woest

3 likes

Veel plezier op de bank

Groetjes Robert

1 like

Oh god willem is te zelfverzekerd en daar kunnen veel vrouwen niet mee omgaan. Nou dat belooft wat :joy:

3 likes

Nou zij kan er wel mee omgaan denk ik :joy:

2 likes

Nou deze vrouw blaakt ook van het zelfvertrouwen!

Ik zou meteen huis uit rennen als ik moest zingen

2 likes

Hahhah Christina en Willem, dit belooft wel wat

Die jongen ja wat een botte saai sukkel

2 likes

Gelukkig snapt Willem wel dat ze t niet zo fijn vond in tegenstelling tot John afgelopen dagen

Heb wel medelijden met Bente

2 likes

Wie duwt Robert op het gourmetstel?

3 likes