Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Nee. Oké is duidelijk

Ja ik heb ook wel een beetje medelijden ofzo met hem haha
Hij is onbeschoft maar ik denk ook wel omdat zij zo passief agressief is richting hem dat dat het erger maakt. Hij wordt er helemaal zenuwachtig en ongemakkelijk van.
Ik kijk alleen voor jou hoor @Sjern want ik word helemaal ongemakkelijk van dit soort programma’s :rofl: kan dit echt niet aanzien haha

3 likes

Ja he! Mijn zusje appte dat een oude bekende haar had gevraagd of ik in lldl zat want ik leek zo op haar :joy:

Echt leuk stukje! Maar jammer dat ze het salsadansen na het eten niet lieten zien! We hadden spaanse avond, met spaanse muziek, spaans eten en spaanse rode wijn! Geinspireerd door @tuula !

20 likes

Ik heb ook wel een beetje met hem te doen ja, zij doet ook zo stug en hij kan niks meer goed doen.

En die ongemakkelijheid vind ik juist het leuke aan dit programma haha. Oke en de leuke matches zoals die van @Sjern zijn goed voor m’n humeur

1 like

Ik denk dan iedere keer: stel dat dit je opa is. Dat is toch zielig 🥲😥 haha
Ik kan ook slecht tegen oude mensen ofzo haha Instant medelijden :sweat_smile:

Edit: ok nu wordt het irritant

Ja uiteindelijk kijken de meeste mensen voor de drama met een beetje hoop op een goede match :stuck_out_tongue: en mensen geven zich sneller op als ze een goede match zien!

We hadden trouwens die spicy challenge met chips en sambal ook nog gedaan met mijn zusje!

2 likes

Oh echt die man, wat een ellende :joy::joy::joy: het stopt niet

Hahahahaha wat een tering herrie die man

Hij vond het hartstikke leuk want ze hadden geen ruzie :joy:

4 likes

Deze man, alsof het allemaal aan de honden lag dat de match niet zo’n goed idee is

Yesssss mets en fletser! Haha zo leuk @Sjern ook omdat we je toch een beetje ‘kennen’ al van hier. Maar al was dat niet dan was het sowieso ook een super leuke date om naar te kijken

4 likes

Oh zo leuk dit! Hoe is het nu tussen jullie? @Sjern

3 likes

Super leuk hoor @Sjern Geniet ervan :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Jaaa echt leuk @Sjern :heart_eyes::heart_eyes: zijn jullie al bij fletser geweest?

Jezus die woordgrappen over de stewardess

O daar hebben we dr weer eentje. Alsof je er ook maar voor kiest hoeveel borst je wel of niet hebt :expressionless: zo oppervlakkig

2 likes

Omg wij zijn echt schattig :joy::joy: echt grappig dat jullie nu mij ook van het echt kennen.

En ja we zijn 2 weken geleden bij fletser geweest! Daar komt nog een vlog van online op de socials!

@JustinBieber en het is aan!!:partying_face::partying_face: ik had hem gevraagd tijdens het fletser weekend

43 likes

Oh zooo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gelijk hebben ze :joy:

1 like

@Sjern ik word helemaal blij van jullie! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like