Overigens is dat andere stel wel leuk. Doen me denken aan mijn 16 jarige emo nichtje
Vind ik ook “waarom moet ik nu weer inleveren” doe ff normaal haha
Like
Hallo waarom vind Leoni zichzelf een 6
Mega knap
Roos en Michael zijn leuk bij elkaar!
Ik vraag me serieus af wat voor vrouw er wel matcht met Sibbe jan… want die kan toch bijna niet bestaan
Nou inderdaad, er is denk ik maar 1 iemand die matcht met Sibbe Jan en dat is hijzelf volgens mij. Wat een hork.
Vanavond kunnen jullie zien hoe het met ons gaat! daar waren die opnames van laatst voor! Ik ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben!
Jaaaaaaa leuk!
Ahh was heel leuk! Leuke families ook. Is dat jouw huis? Zo volwassen, ik zou nooit zo veel mensen kwijt kunnen aan tafel hahah
Leuk stukje hebben ze er van gemaakt! En wat had je een mooi jurkje aan Sowieso ook jou haar, jaloers!
Jullie zijn echt leuk samen
Thanks! Ja ik vond het een leuk stukje! Nee, mijn huis is 31 m2, dit was het huis van mijn opa en oma! Anders hadden we geen plek hahah
Lol neeeeeee, ik had vegan biefstuk hahah
Ohh haha ik dacht al, misschien is het voor de show ofzo. We zagen je tenslotte geen hap nemen haha!
Het zag er wel echt heel gezellig uit
Ja het was meteen heel gezellig! Ze hadden nog met mijn zusje gefilmd, maar dat hebben ze weg gelaten! En ze vroegen nog of tom inmiddels seks had gehad, maar dat wilde hij natuurlijk niet zeggen hahaha
Hahahahaha weer tegen dat voorhoofd