Ik denk niet dat ik hiermee zou kunnen dealen (Marcel)
Ik vind dat koppel waarvan de man slechthorend is zo leuk! Zo lief en respectvol naar elkaar, lijken me ook allebei leuke mensen. Hoop dat ze elkaar ook zien zitten.
Ik vond Leonie en Pascal leuk samen maar zij voelde het gewoon niet, heeft dat gewoon netjes overgebracht. Iris en haar voorstel filmpje vond ik prachtig, en ook hoe zij hem ontving, en ermee omgaat heb ik echt respect voor (eigenlijk heel normaal), denk niet dat het een match is of wordt maar ik hoop van wel
Next level awkward deze guy
ik ga stuk.
Zo droog.
Echt ja
Hahahahaha wie vond dit een goed idee
Ik had het als redacteur denk ik ook wel ingeschat als goede televisie
Doet me denken aan de zwembadactie van Jacob bij B&B vol liefde. NƩt niet zo stoer als die mannen zelf denken.
Pepeijn
Die āhamburgersā straks ook. Een grote champignon(?), zal wel een portobello zijn, met Ketchup op een broodje āeen soort hamburgerā
Echt he, zou zelf ook echt 0 zin hebben om dat te gaan doen als ik net 5 min binnen ben en mān best heb gedaan met mn hoofd omdat ik op tv kom edit: eigenlijk gewoon altijd 0 zin om dat te gaan doen.
Oh yes eindelijk weer eens zoān aflevering waarbij je vol verbazing zit te kijken wat mensen toch allemaal doen en bedenken, love it
Hahahahahahaha jaaaa Jacob āik had dood kunnen zijnā
@Rue idd wel heel lief dat ze het probeerde, ik had ook gezegd mij niet gezien vriend veel plezier in je zwembad
Was ook echt zo
Heb het begin alleen gemist, is hij nou maagd?
Allebei zijn ze maagd
Ah had ik het bijna goed opgevangen
Moeder appt:
"Al gestoeid oid? "
hou op hoor
Die moeder⦠al gestoeid?
Pfff wel weer treurig hoe zij als dik persoon wordt geframed.
Huh? Wat dan?