Dat ze niet in die kano past. Dat ze champignons (groente) niet lekker vindt.
Ik heb dat niet echt zo opgevat. Hij maakte het gewoon tering goor en ze proefde het wel. En die boot probeerde ze ook terwijl ik dat van hem een zeer vreemd idee/verzoek vond
Beetje saaie stellen de laatste tijd. Denk dat deze twee het ook niet gaan worden. Ik weet de namen niet hahah.
De twee nieuwe weet ik nog niet maar zie nog niet echt een klik in eerste instantie. maarja ze zijn er net
Best vaak van die spirituele mensen ook
Oh zij die zijn zinnen afmaakt hahahahaha wat irri
Een doodskist beschilderen haha tja⦠weer eens wat anders ja
Gezellig samen een doodskist schilderen
āWat is mijn type? Sting!ā
Enter Hans
Hahahah ja
Ik dacht dat ze elkaar moesten maken van die knipsels ofzo maar dus niet haha had me wel leuk geleken. aan de hand van omschrijvingen elkaar in elkaar knutselen en dan vergelijken of het klopt haha ofzoiets
Wat praat hij snel en cringey
Is deze al op tv geweest?
Hahahaha ja die man was erg onvriendelijk
Deze meit die alleen maar over seks wil pratenā¦
Nou inderdaad, wil ze nou stoer doen of hem ongemakkelijk laten voelen
Volgens mij denkt hij ooo echt van shit het wordt steeds extremer
Deze zijn echt zo slecht gematched
Ja ik denk stoer doen, kijk mij eens lekker doen waar ik zin in heb. Hartstikke prima maar hij hapt niet, dus heb het dan ook eens ergens anders over. Vind het best sneu voor hem want hij komt zo ongemakkelijk over
Soms vraag ik me echt af waarom sommige mensen gematched wordenā¦
Toch zielig voor die man, die heeft daar helemaal niks mee en is duidelijk niet op zān gemak.
Ja vind ik ook. Hij is helemaal het tegenovergestelde
Alles voor de kijkcijfers blijkbaar, jammer dat zo iemand dan echt gewoon een kans misloopt
Wel sneu die gast die dan is uitgekozen, voelt dan ook alsof je in t echt nogal tegenvalt