Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Die ene meid wil wel erg graag dromen vangen he. Dromenvanger oorbellen, een dromenvanger voor hem mee en ook nog een grote dromenvanger mee :rofl:

2 likes

Nou inderdaad wat een zeikstraal dit wordt niks

2 likes

Hahaha hoe hij die bubbels openmaakte :sweat_smile::joy: met kurkentrekker

Pff die alemke wat een dooie pier. En zo negatief, bleh

4 likes

Ben ik nou doof of praten allebei die mannen zo zacht/slecht verstaanbaar? Ik heb t volume van de tv al best hoog :sweat_smile:

Noooo wat zit ze nou weer te zeiken. Word echt boos van haar.

1 like

Wow inderdaad ze wil niks ze doet niks

2 likes

Ja maar hij was allemaal plekjes vergeten te dweilen hoor!!!

En toen hij vroeg hoe ze de 1e dag vond, zei ze ‘het had erger gekund’ best positief :joy:

4 likes

Moet meteen denken aan de podcast van Marc Marie en Aaf die een of andere redacteur van een roddelblad er altijd van betichten alleen negatieve koppen te schrijven… vast de vader van dit heldere licht🙄

Twitter gaat ook helemaal los haha. Zo sneu voor die jongen, hij doet zo lief en z’n best en dan krijg je zo’n meid.

1 like

Altijd dat gekloot met die Croissantjes :joy::joy:

1 like

Ja echt arme jeroen. Zij zit er nu ook bij alsof ze bijna in slaap valt. Terwijl hij in de basis best een oké knul is volgens mij. Hij doet iig zijn best om er wat van te maken

1 like

Hij vond het positief. hoe dan?!

3 likes

Ja WAT ZEGT HIJ NOU? Hij is echt te aardig voor haar.

Zij ook en je onderbouwing???
Jezus ze lijkt wel een schooljuf

3 likes

Jeroen is echt totaal niet mijn type, maar vind het wel echt een leuke jongen hoe hij hier zo z’n best doet en interesse in haar toont, ook al krijgt hij er 0,0 voor terug

2 likes

Lol Chavis

Hahahahaaa iets TE open en dan vol die bilspleet in beeld

1 like

Kijken jullie ook altijd eerst Lang Leve de Liefde en dan meteen door naar First Dates? Echt een top tv avond zo doordeweeks

2 likes

Haha ja dit doe ik ook :grin: dan ben ik van 19.00 uur tot 20.15 uur zoet

1 like

Nee, want de dates bij First Dates duren te kort om ècht awkward te worden. Daarnaast vond ik FD echt stom worden omdat er gewoon nooit een vervolgdate kwam, dus ik ben Team LLdL.

Ja ik vind dat ook heel erg jammer mij first dates. Er komen heel weinig matches. De Engelse versie is veel leuker.

1 like