Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Dit is wel waar ja! Ik ben zelf ook altijd team ‘we hebben hier pas 1,5 uur gezeten dus waarom niet’ dus snap sowieso niet zo goed waarom mensen zo moeilijk doen soms

3 likes

Ja dat vind ik ook echt stom bij first dates, het is bijna nooit succesvol. Maar ik zit wel te kijken.

Er is alleen een stuk minder over te melden, omdat het allemaal veel minder awkward is idd

2 likes

First dates is altijd zo voorspelbaar.
Een homo koppel
Een hetero koppel
En ouder stel
En een stel met vage fobieën, fantasieën, levensstijl.

Al kan lang leve de liefde er ook wat van.
Een stel waarvan één een open relatie wil
Eentje is er als nog niet klaar voor
Een ouder stel
Eentje met een vage hobby/levensstijl.
Alleen de diversiteit van de stellen is maar matig.
Is bijna altijd een hetero normatief stel.

3 likes

Ja qua diversiteit is LLdL echt heel slecht helaas. Het zou leuk zijn als daar wat verandering in zou komen!

1 like

Ja ik vind het ook super jammer dat er zoveel hetero stellen in zitten :frowning: als ze het bij first date kunnen, moet het hier toch ook kunnen

1 like

Deze twee lijken echt geen 24

4 likes

Ik kijk LLDL altijd samen met mijn partner maar de afleveringen van maandag + dinsdag zijn dus niet meer te vinden op NLziet + Kijk. Heb NLZiet al een bericht gestuurd dus ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Vind die vrouw (niet Heather maar die ander) echt mega onsympathiek

1 like

En die guy ja ik snap het hij heeft een bepaald doel maar Jezus de hele dag bezig met eten en is dat nou echt gezond

2 likes

De gangmaker? :thinking:

2 likes

Ik vroeg me ook al af hoe zijn vrienden dan zijn ja :laughing:

2 likes

Hahaha ohh kijk hij bouwt een apresski tent!

Oh had niet gedacht dat de drummer en die vrouw zouden klikken hij leek zo verlegen

Edit oke neem het terug hahaha

2 likes

Ik vind dit echt een heel lief stel! Goede match.

Die Eric en vrouw daarin tegen zijn wel heel ongemakkelijk in alles…

2 likes

Hahahahaha op een stoel voor t haardvuur

1 like

Ja haha dat schudt ie zo ff uit zijn mouw

Die andere vrouw met d’r lokstof :rofl:

2 likes

Nouuuu ik heb antwoord en ‘wegens een conflict zijn de afleveringen terug getrokken’ :cry:

Oh huh?! Ik zit te denken welke afleveringen dat dan zijn, zou het een conflict met deelnemers zijn?

1 like

Ja van afgelopen maandag en dinsdag! Alemke is nogal bot in 'LLDL': 'Welke vent kan er nou geen fikkie stoken?' - LINDA.nl deze afleveringen

3 likes

Bij Beau hadden ze het er gister ook over :rofl: