Ze zou je collega maar zijn
Ahw ja ze hadden allebei ook weinig date ervaring toch. Dus vonden t daardoor misschien ook onwennig hoe je dan opeens zo intensief met elkaar omgaat, 24u in zo’n huis is niet niks
Olga ging van naar
in 1 seconde
Hahahq nou Stefan scoort gelijk minpunten als ie olga haar leeftijd gaat raden
Maar ik denk dat hij met het oog op zijn eigen leeftijd misschien niet meteen verwacht dat ie met iemand van 30 wordt gematcht
Ik heb gemist hoe oud hij was maar hij leek ook zo oud
Hij is 39
Maar waarom zeggen zoveel vrouwen ook ‘raad maar’. Echt dat gaat zo vaak fout en dan wel beledigd zijn. Zeg dan gewoon gelijk je leeftijd heb je ook niet zo’n teleurstelling
Aaah die jongen met die stemmetjes pff is gewoon geen match zij wil continu iemand anders van hem maken zo sneu, ze lijkt me ook echt super dominant en nu op tv nog acceptabel maar zij is in real live echt de hel haha.
Ah, Martijn / Renate hoor ik
Edit: ach en bij de toedeloe heeft hij helemaal natte oksels hahaha
Volgens mij hebben ze ook alle beelden offline gehaald van die vervelende vrouw. Zal wel teveel commentaar op zijn gekomen
Lisa! Heette ze
Ik heb nog terug kunnen kijken via Ziggo gelukkig maar Jezus wat een zeikwijf, ben benieuwd of er maandag nog wat komt
Deze vijftigers lijken wel leuke enthousiaste mensen te zijn
Deze mensen zijn zo zoet Ik zit helemaal mee te grijzen.
Jonge wat is dit opeens. Het was zo gezellig!
Ging te snel denk ik
Lijkt er wel op ja! Hij lijkt koud water vrees te hebben
Blijf het bizar vinden. Het is in ieder geval allebei de kanten op passioneel
Salty wel
Ik snap niet zo goed wat er bij dat oudere koppel is gebeurd, of heb ik gisteren aan het einde van de aflevering iets gemist? Want naar mijn idee sloten ze gisteren super positief af en nu start het helemaal kut?
Oh wacht ik ben nu bij het stukje dat ze zegt dat hij ook echt gewoon 180 graden is gedraaid.
Love haar reactie wel hahaha.
Hoe zij naar hem kijkt hahahahaha belooft niet veel goeds
Wat zijn je hobby’s?
Heb ik niet! Ik doe gewoon wat ik wil
Ja wat je wilt zijn dan toch je hobby’s