Lang leve de liefde (TV) (Deel 2)

Hahahahahaha deze croissants

Dat meisje bij die jeroen, ik weet ff niet hoe ze heet, is ook een negativ he.
Zij heeft commentaar op alles, Croissantjes zijn niet goed, ei is niet goed. En als hij daar dan wat van zegt dan zegt zij doodleuk heb jij nog meer commentaar op mij

6 likes

Ja wat een negatieve snol. Twitter maakt dr ook af.
Ik vind het juist goed van hem dat hij gewoon tegengas geeft, ff normaal doen hoor

2 likes

De grootte van het geslacht? Hahah dit is een vraag vanuit haar zelf of wat?

En nu zegt ze dat ze dacht dat hij gay was?

1 like

Zo wat een gebrek aan zelfreflectie?! Hij is negatief en zeikt?! Que

5 likes

Haha deze vrouw is fake toch??

1 like

De broccoli is nog rauw en ze doet er een heel zakje geraspte kaas over. Oh ik loop iets achter trouwens. Maar wat een zeur zeg jezus. Vooral als je zelf t liefst niks doet in de keuken klaag dan niet.

1 like

Ik vind alles leuk zegt ze :joy::joy:

Arme jongen

1 like

Je bent niet de mooiste… Aiiiii

1 like

Zij is alles waar ze hem van beschuldigd, zo ingewikkeld.

4 likes

Ik val echt van de ene verbazing in de andere :exploding_head:

Deze meid zeikt zooooo erg zelf doet ze niks en ze vind t allemaal niet goed. Ik zou als ik hem was echt zeggen meid stik erin doe t zelf lekker. Wat een irritante meid.

4 likes

Hij begint al vast

1 like

Aaah vind dit voor Maud (volgens mij?) wel sneu. Hij is wel eerlijk maar t kwam denk ik wel hard aan. Denk niet bewust door hem maar ik voel wel met haar mee aww.

1 like

Ahhw wel te doen met luca :pleading_face:

2 likes

Continu een weerwoord hahahahaha je zegt veel negatieve dingen… Meid wil je een spiegel?

5 likes

Oh zei hij iets stomste tegen haar? Dat hoorde ik niet. Ik zag hem alleen zo zielig kijken.

1 like

Hahaha ik wil geen weerwoord omg

1 like

Dat gezicht als ze het het is geen aanval.

Wat een attitude heeft zij

4 likes

Nee hij had volgens mij gezegd tijdens een gesprek naar aanleiding van een vraag dat ze niet lelijk was en ook niet de mooiste. Denk vooral onhandigheid van hem maar ze had het er wel moeilijk mee. Van allebei niet zo bedoeld denk ik dus wel sneu.

1 like