Lekkere en/of gezonde snacks

Ik zie dit altijd op tiktok/reels en dan heb ik hier echt cravings naar. Zou het graag eens proberen.
Wel indd bij let’s dough it, maar dat vond ik tegenvallen.
Heb ook wel eens cinnabuns besteld, dat is wel echt hemels!

2 likes

Zelf eiersalade maken met kwark ipv mayo en dan op een maiswafel (of cracker) :drooling_face:

Avocado met sojasaus

Die proteïne chocolade puddings tegenwoordig, echt love it

Studentenhaver mixen met chocoladepinda’s en/of rozijnen

Smoothie met melk, banaan en pindakaas

Smoothie met watermeloen en banaan (in de zomer zo lekker, vooral als je er iets bevrorens doorheen doet)

Borrelplank maken voor een persoon met een paar minder gezonde dingen zoals fuet, paar blokjes kaas bv en dan vooral veel komkommer, paprika, augurk met ham etc

Sowieso augurk met ham :drooling_face:

6 likes

Heeft er nog iemand goede aanraders voor snacks wat geen fruit en/of groente is?

1 like

Noten, crackers, blokjes kaas, rijstwafels

Dunne maiswafels in de smaak paprika van AH

4 likes

Die zijn echt ZO lekker! :drooling_face:

3 likes

Ik eet deze momenteel regelmatig:

5 likes

Ik zocht deze laatst, XL en normale AH heb ik ze niet kunnen vinden. Offff liggen ze niet bij de chips enz? Heb niet verder gezocht hoor haha

1 like

Bij mij liggen ze bij de eiwitrepen/sportvoeding etc

1 like

Ik heb ze laatst gevonden bij de rijstewafels. Je hebt dan zo’n schap met alle smaken normale rijstwafels en daaronder dan de zakken met mini’s enzo

2 likes

Bij mij ook @xMillieeee, naast de mueslirepen, onderin het schap!

2 likes

Haha oftwel ze kunnen overal liggen

2 likes

Vult dat ook voor jou?Ik had die zak in 1x leeggegeten en toen had ik nog honger haha

2 likes

Herkenbaar haha. Ik vind het lekker om te combineren met noten, anders is het niet heel vullend inderdaad.

2 likes