Lelijke dure items

Ik vind het leuk om op sommige webshops aan te vinken dat ik het duurste wil zien en dan vervolgens kijken wat voor spuuglelijke schoenen ze verkopen voor 600 euro bijv. Ik ben vast niet de enige die dat leuk vind. Show hier alle veel te dure items waarvan je echt niet begrijpt dat iemand daar een euro aan wilt uitgeven, laat staan dat het honderden euro’s kost.

7 likes

Ik trap af met deze afschuwelijke dingen, waar je dan ook nog 475 euro voor mag neertikken.

20 likes

750 euro hahahaha.

22 likes

Als ik weer eens een rondje door het outlet loop maak ik wel foto’s van al de spuuglelijke dingen die daar verkocht worden en nog steeds niet te betalen zijn.

3 likes

Ik snap op webshops nooit de functie “sort high to low”. Heeft iemand die wel eens gebruikt? En waarom? Behalve voor dit topic dan hè :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Dit soort spul. Kijk, ik vind Louis Vuitton niet per se lelijk omdat iedere tokkie met een Turkse versie rondloopt. Dus met de basic shit kan ik echt wel leven. Maar dit, doe gewoon niet.

31 likes


De duurste jas bij de Bijenkorf: De Moncler genius voor een slordige 4200,-

66 likes

:rofl::rofl:

Isabel marant?

Ooo dit wordt mijn topic. Ik vind trends leuk en ik volg ze graag, maar niet ten kosten van alles. Je hebt nu van die ontiegelijk lelijke sneakers

23 likes

Ik doe sort high to low, klik alles open wat mij boeiend lijkt, lees de specificaties en als je dan je favorieten opslaat dan begint je wishlist met de goedkope dingen. Vooral handig omdat je dan dus niet weer in je wishlist hoeft te scrollen om bij het goedkoopste ding uit te komen.

Besef mij nu pas dat dit misschien wel een ver van je bed show kan zijn als je niet weel online winkelt of geen verlanglijstjes maakt en dat ik misschien beide iets te veel doe :confused:

€ 795

21 likes

EUR 4.134,00

voor een parka met veiligheidsspelden. Hoe punk.

12 likes

Ik vind zoveel dingen uit dit topic super mooi :weary:

6 likes

Hier kun je toch zo wat alles van Balenciaga plaatsen?

14 likes

Maar daar ben je ook een designer voor

6 likes

€ 650, maar nu in de sale voor maar € 195!

27 likes

Ik! Als ik iets zoek waar ook ‘goedkope’ variaties op bestaan die ik niet nodig heb. Vaak is het dan een fout in de zoekfunctie dat ze naar boven komen, denk ik. Soms zocht ik bijv. op een telefoonhoesje maar dan kwamen er eerst allemaal schermstickers bovenaan. Of ik zocht op vuilnisbakken maar kreeg dan ook vuilniszakken. Dat idee.

1 like

Hahaaa, Safiya Nygaard heeft ze een week gedragen. Ook de andere video’s met lelijke dure dingen die ze een week draagt zijn hysterisch.

Zo grappig dit:

8 likes

Jaaaa alles van haar is top.