Lelijke dure items

Het is geen duizenden of honderden euro’s, maar alsnog €68,- te veel :sweat_smile:

8 likes

Kan jij ook wel met een pakje klei van de Action. Is goedkoper dan die€68

4 likes

En waarschijnlijk ook mooier. Mijn klei kunsten zijn niet geweldig, maar ik denk wel dat ik het beter kan dan die mokjes voor €68,- xD

3 likes

Wat de gek ervoor geeft

7 likes

Nieuw van Acne prijs onbekend en nog dommer dan de naam van het merk :stuck_out_tongue:

14 likes

Hier heb je toch een hoop tape voor nodig :joy:

2 likes

Fashion tape om je foef in bedwang te houden al zit hier wel een onderjurkje bij.

1 like

Dit lijkt toch net of je een vertiefd hoeslaken om je heen hebt geslagen na het seksen ofzo hahaha

14 likes

Ik vind het mooi, twee gedrapeerde strikken en ik moest goed kijken voordat ik zag dat er een onderjurk onder zit. Echt een kunst!

8 likes

Mwah, niet zo’n kunst hoor, al die semi-naakte jurken zijn al een aantal jaar overal te zien. Wordt tijd dat ontwerpers weer eens echt wat gaan ontwerpen ipv twee strikken aan wat netstof vastnaaien en dat een jurk noemen :yawning_face:

4 likes

Het is maar net hoe je het ziet. Ik vind het knap dat ik totaal niet zie hoe het erop genaaid is, het trekt nergens. En de manier van draperen moet kloppen, anders zakt het lullig naar beneden.

4 likes

Oh, het is zeker goed gemaakt, dat ontken ik niet. In dat opzicht inderdaad wel een kunst, zie ook nu pas dat je dat had geschreven, en niet kunst. Begrijpend lezen is ook een kunst :sweat_smile:.
Maar hoe mooi gemaakt ook, het is alsnog onorigineel en saai en uitgekauwd.

3 likes

Mn vriend stuurt deze net door

16 likes

Het is van Jimmy Choo dus het zal wel duur zijn

9 likes

oh die wil ik

13 likes

Volgens mij is dit van een Sailor Moon collectie. Niet mijn smaak maar niet zo extreem lelijk als sommige dingen in dit topic hahah

3 likes

ik heb ze net opgezocht en begin echt te twijfelen :clown_face:

zo cute :pleading_face:

12 likes

nou je kind zal later meer hebben aan die sailor moon boots dan de kinderopvang nu
maar vans zijn lelijk

3 likes

Ik snap deze hype niet.

16 likes

Is dit een hype?!

Vind ze wel lekker nostalgisch. Het doet mij namelijk hieraan denken…
download.jpeg-2

Als kind meerdere pogingen gedaan om mijn voet in z’n krap plastic laarsje te krijgen

8 likes