Maar is je vrolijkheid 400 euro waard?
Jezus je lijkt mijn oma wel
“Word je daar gelukkig van?”
Jaaaahaaaaa!
Alleen je portemonnee wat minder
Natuurlijk niet
hoe langer je naar deze uil kijkt, hoe meer je het gevoel hebt dat hij recht in je ziel kijkt
Als dit in een kringloop stond als zoutvaatje of als matroesjka, dan had ik het voor een veel lagere prijs best leuk gevonden.
Hahahaha moest hier hardop om lachen
Ik wil er wel eentje voor je maken. €200
Je zou eens moeten googelen op studio Arhoj daar hebben ze ook kunst met oogjes voor een stuk betere prijs.
Dit is geen Balenciaga?!? Die zijn toch zo gek op het romantiseren van armoede
Ja, die zijn leuk! Ik heb deze van m’n vrienden voor m’n verjaardag gekregen In het echt zijn de kleuren wat minder fel.
Het zou het zo kunnen zijn ja, dat is nog het allerlelijkste aan deze troep
Noemden we dit vroeger niet scoubidou?
440 dollar niet normaal Koop een gele nylon schoenveter en rakel je oude scoobiedoo-skills weer op, even knutselen en klaar!
Mogen meubels ook? Deze bank is een designversie van de typische lelijke jaren '80 kringloopbank maar deze variant kost 3800 euro
Is het kerstversiering, een buxus gesnoeid in een gekke vorm of heeft iemand een pakje fijngesneden groente van de Appie over een paar laarsjes getyft?
Dries van Noten € 650
Zijn er echt mensen die dat geld ervoor over hebben? Want ik hoef die skills niet eens op te halen denk ik, weet het nog als de dag van gisteren! Misschien word ik eindelijk rijk!