Ik zou dit meteen kopen als er een nul minder in de prijs zat. Heel vet
Same hier!
Vind het ook een beetje Jawa (van Star Wars) vibes hebben, maar dan in het zwart hehe.
Hahaha ja shit niet naar gekeken natuurlijk dus heb hem maar verwijderd
Je string zit scheef
Wedgie
Een flinke ook nog😂
Aldi heeft de Celery Clutch ook gezien.
eitjes aan 1,50 euro per stuk
“Een paar jaar geleden zijn we beginnen nadenken over hoe we een mooi product als een eitje konden opwaarderen”, zegt hij. “We zorgen dat de kippen comfortabel leven, ze lopen allemaal vrij rond. En ze krijgen afwisselende voeding. Zoals wij, mensen: niet altijd hetzelfde.”
Maar vooral: met één belangrijk ingrediënt. “De kleurige blaadjes van de goudsbloem, familie van het Afrikaantje, worden vermengd met oliën en zaadjes.” Daardoor wordt het eiwit steviger en – vooral – het oranje van de dooier intenser.
Wij hebben ook neon oranje dooiers bij onze kippen. Die krijgen gewoon normaal legmeel. Die oranje dooier is normaal, het gele in de winkel juist abnormaal maar dat wil de consument
Edit: moraal van het verhaal; de mensheid weet niet meer hoe een écht ei eruit ziet.
verkoop je eieren duur!
Ja dat blijkt haha.
Ja sorry, ik heb deze dus wel ergens gegeten en ze zijn wel echt lekker haha.
Voor zover deze kippen echt een comfortabeler leven hebben zou ik prima 1.50 per ei willen betalen, op zich is dit toch geen vreselijk initiatief?
Ik vind het behoorlijk snobistisch.
Maar dan nog wel in zo’n kartonnen eierdoosje. Dat is echt te pauper voor die prijs