Lelijke dure items

Ik dacht even dat ik op een speelgoedwebsite keek

15 likes

Maar hij is cutieee

6 likes

Maar niet €1500 schattig

4 likes

Huh?

https://www.zalando.nl/moschino-tracolla-clutch-fantasia-marrone-6mo51h0e1-b11.html?otid=default&wmc=DIS310_RH_SPM._6486364267535_6486364269335_6644385567335.&opc=2211&fbclid=IwY2xjawHjQsVleHRuA2FlbQEwAGFkaWQAAAYLBEVR7wEdXb2Mk2JMq5fCCDeGvAZc0n5IPgL64M9xFxrHyqO8b5lh_42F2RAOK6eT_aem_0AWwq9366OoR27iDT8TRrQ

5 likes

Daar wil je toch de hele dag een hap van nemen, frustrerend

2 likes

Echt? Ik vind het meer uitzien als viezig gescheurd leer.

8 likes

Vind het een piemel door een broodje waar alleen nog de eikel erdoorheen is.

9 likes

Wat een mooie omschrijving :smile:

4 likes

Ik durfde het niet te zeggen, maar precies wat ik dacht :joy::joy:

4 likes

Jurk met 1 kerstslinger :smiling_face_with_tear:
Kan je zelf ook met een lijmpistool maken

10 likes

Kreeg deze als ad te zien ergens en heb gewoon een tijdje zitten staren omdat ik echt niet kon raden wat het is. Best leuk spel :slight_smile: Ook constant de gedachte dat er op die linker grasvlekken zitten
Maar het zijn ARMWARMERS UNISEX - Handschoenen van Vivienne Westwood a 410 euro. Wanneer mag je nog iets een handschoen noemen.

https://www.zalando.nl/vivienne-westwood-armwarmers-unisex-handschoenen-multi-colouredblue-vw954g00j-t11.html

3 likes

Lol mijn eerste gedachte was beenwarmers dus zat in de buurt.

2 likes

Ze zien er zo vies uit. :nauseated_face:

7 likes

8 likes

Haha shit ik kwam net om deze te posten, ze zijn lekker reclame aan het maken :sweat_smile:

2 likes

Dit is toch die parfum in schoonmaak spray fles die mascha altijd op deed.

4 likes

Oja, zij vond hem zo lekker ruiken. Ik niet trouwens. Maar vond die bloemen geurtjes van Vera ook vies.

3 likes

Ik vind deze zo leuk. Zou hem echt zo dragen

2 likes

Maar zou je er ook 1850 euro voor betalen :joy: dan maak ik wel een riempje aan een melkpak

3 likes

Hahaha ja, maar wij zijn ook DIY queens :joy:

3 likes