Lelijke dure items

Ik wil niemand hier mee beledigen maar ik krijg echt Cruella Devil vibes hiervan. Pluspunt is dat dit gezellige bloesje van 1150 euro geloof ik wel echt bedoeld is voor in huis (leuk met de slippertjes die hierna komen)

Let goed op het geitenhoef-achtige details op de neus! Je hebt geluk. Deze pareltjes zijn nu in plaats van 1450 voor 870 euro voor jou!

Gingen zonder korting voor 450 weg, met korting voor 270! Koopje!

Tja het zijn waarschijnlijk wel van die schoentjes die je als zesjarig meisje wilde hebben. Mocht je ze nog steeds willen, dan kan dat! Voor 1450 eurootjes zijn ze voor jou :slight_smile:

19 likes

Ja kan beiden! Maar als je de triangel bespeelt (hobby/professioneel) is 'ie ook heel handig

5 likes

Haha yes dan is mijn doel, één van de lelijkste items ooit hier posten, geslaagd. Maar serieus, hoe zou je hier je tenen dan in moeten doen? Wie zou dit dragen? Waarom?

1 like

Gok toch eerder iets met paddo thee en waanbeelden?

2 likes

Ik ken meerdere mensen die die Margiela Tabi schoenen dragen. Schijnen prima te zitten.

1 like

wat zegt dit over jou, lula :thinking:

1 like

Niet zoveel want ik heb ze niet. Werk in de culturele sector, dan krijg je dat :wink:

3 likes

nouuuu ik heb gisteren gelukkig niet zulke schoentjes gezien bij een grote opening haha

Zijn de Vlamingen ook eens een keer verstandiger dan de ‘Hollanders’. Maar kan me voorstellen dat ze niet zo lekker lopen op die onverharde wegen daar bij jullie.

:yum:

1 like

Mijn ogen doen pijn

2 likes

wauw ik moet wel echt de meest wanstaltige smaak hebben als ik zo 80% van de dingen uit dit topic heel graag zou willen hebben en ook mn lievelingsrugzak die ik elke dag draag al voorbij heb zien komen :rofl::rofl::rofl:

Wel heel leuk topic overigens, ik ga ook eens zoeken naar wat lelijke dingen

1 like

ik denk dat ze juist gemaakt zijn van het geld tussen de kasseien te plukken, lekker kek en gierig

2 likes

Ik dacht dat er geen cent te makken was in de culturele sector?

Deze designer heeft het idee gejat van Margiela (wat niet heel gek is aangezien Virgil Abloh -iig voor Vetements- voor zover ik heb gezien nog nooit iets zelf ontworpen heeft), die het ook niet zelf verzonnen heeft/hebben, maar uit de Japanse cultuur heeft/hebben geplukt. Daar dragen ze al eeuwenlang sokken met zo’n split in teenslippers, en iemand heeft daar begin 20e eeuw laarzen op gebaseerd, omdat het blijkbaar heel lekker zit en praktisch is (Jika-tabi)?

2 likes

Die prinsessenschoenen zou ik nog dragen ook, want ik vind ze echt geweldig. Wat is er mis met mij? :frowning:

2 likes

Zijn normale Dr. Martens te gewoontjes voor jou? Bij Balenciaga koop je ze met een ingebouwde extra set sportieve veters.

Nooit meer strijken.

5 likes

Is het heel erg als ik dit best tof vindt? Ik zou nooit zoveel geld uitgeven voor schoenen, en er gaat sowieso niks boven echte, maar als dr martens ze zou maken zou ik best overwegen ze te kopen.

3 likes

Nee hoor waarom zou dat uberhaupt een ding zijn :slight_smile:

Haha wtf is dat eerste.

Aaaaah eindelijk de cape van Voldemort kunnen kopen!
Doet me echt daaraan denken

6 likes