Lelijke dure items

14 likes

Omg gimme!!!

6 likes

Echt een tas voor @Bunnyslippers alhoewel misschien te weinig saus

1 like

Ik ben wel in de war war het moet voorstellen, gehaktballen en spaghettisaus was logischer geweest.

4 likes

ik dacht even dat het spaghetti met aardbeien was?!

6 likes

Ja ik dacht eerst aardbeien en noodles???

Haha @appelflauwte

4 likes

3 likes

Wel flink afgeprijsd. Ik snap alleen niet hoe dit een cocktailjurk is en niet een jas gemaakt door een krolse kat

3 likes

Voor maar € 5300,- krijg je alleen een zool. In de vorm van een hoef…

6 likes

Hoe draag je dit? Wikkelen om je voet met washitape?

1 like

Of zijn het alleen zitschoenen? Moet je ze op je voetzool plakken? Ik heb geeeen idee.

1 like

Ja je voet plakt er aan!

1 like

dit merk moet toch een soort sociaal experiment zijn? :joy: kan het merk nergens anders vinden behalve op deze site

https://mobile.yoox.com/dk/women/shoponline/biis_d/pendants_c?area=women&brand[0]=BIIS-39337%20>%20BIIS-39337&dept[0]=women&sortBy=&dyn.Categories-ctgr[0]=Jewellery-gll%20>%20Pendants-cndl1

IMG_4344

een aftandse 1 cent munt voor pak m beet 300 euro

IMG_4345

of zo’n telefoonpinnetje voor een vergelijkbaar bedrag :joy::joy:

4 likes

Moschino via Zalando voor het schamele bedrag van 430,-

8 likes

Plastique Tiara did it better. En volgens mij was die ook al op iets anders geïnspireerd

5 likes

Ja, is niet echt een nieuw idee/ontwerp. Denk dat die van Plastique wel wat duurder was dan €430 trouwens :sweat_smile:

2 likes

Nou die was volgens mij zelf gemaakt. Was tijdens de ball challenge dat ze hun eigen kleding moesten maken

In dat geval was hij zeker duurder, alleen al door de uren die er aan werk in zitten :laughing: Wel echt prachtiig inderdaad, dat kun je vn die Moschino niet zeggen, maar dat is denk ik ook niet helemaal de bedoeling daar :sweat_smile:

Niet perse duur maar wel bijzonder…

JP Gaultier had het in de jaren 90 ofzo ook al

5 likes