Lelijke dure items

Stuitte net op deze pareltjes

4 likes

Valt me wel mee hoe klein en onopvallend het logo is, als je het met zijn tassen vergelijkt.

Lijkt wel op die schoenen van Back to the Future 2. Zal er wel opgeïnspireerd zijn :fearful:

1 like

Mag toch hopen dat dit een prijsfout is?! Haha

4 likes

Hoe zit haar arm??

Oversized longline puffer jack met geïntegreerde fannypack 2190,-

6 likes

Hahahahahahahahahahah waarom bestaat dit

niet heel duur maar voor 120 euro ben je het haasje.

14 likes

Moet je dan elke keer met je hoofd onder die fanny back door als je 'm aan of uit doet? Wat praktisch :sweat_smile:

Denk het. Misschien kunnen ze dan een vernieuwe versie maken waar de rits dwars door de fannypack gaat. :wink:

1 like

Heeee @anon42392789 jij bent het!!!

1 like

Ik vind ze wel echt leuk! Misschien zou ik ze wel leuker vinden als ze in Dr Martens stijl zouden worden uitgebracht

1 like

over smaak valt niet te twisten maaaaar :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

7 likes

Als je dan gaat zitten, veroorzaak je een enorme windvlaag

3 likes

Ik hoop het voor de gelukkige eigenaar

Het leuke van deze lelijke dure items, is dat over een tijdje we allemaal massaal knock offs kopen bij Zara en dergelijke.

4 likes

Kan niet wachten om jou in die fannypackjas te zien over een tijdje

2 likes

Alleen in camo print

2 likes

Zalando ziet mij deze wel dragen. Zou wel perfect passen bij die ene jas en dat rokje.

9 likes

Niet zozeer lelijk maar wel belachelijk duur.En aangezien ik metalen rietjes zo vaak voorbij zie komen op het forum moest ik het hier even delen.Dus als je op chique wil gaan: metalen rietjes van YSL voor ‘maar’ €195.Echt een koopje dacht ik zo.En als zilver niet echt jouw kleur is kun je ook nog gaan voor de zwarte variant.

17 likes