Leuke/handige apps voor je telefoon

Bestaat er een app waarin je kan bijhouden welke series je hebt bekeken? Zoals Letterboxd of Goodreads, maar dan voor reeksen dus.

1 like

en https://trakt.tv/

1 like

Gelijk gedownload, Thanks voor de tip! Vind het en fijne app, overzichtelijk ook :v:t2:
En nu minder snel de kans dat ik per ongeluk iets opnieuw kijk en vervolgens na een paar minuten een dejavu moment heb :joy:

1 like

Weet iemand een fijne app om je kleding te digitaliseren? Er kwam een tijdje geleden een langs hier maar kan het niet terugvinden.

Volgens mij gebruikte @tuula daar een app voor?

1 like

Heeft iemand toevallig ervaring met de app Amigos?

Aan het begin van het jaar waren hier een aantal heel positief over de asr-app. Is dat nog steeds zo? Ik twijfel nog omdat ik niet weet of het me echt gaat motiveren.
Is het handig en de moeite waard? En is het makkelijk om je weekdoelen te behalen?
Ik zie op Instagram toch wel wat mensen klagen over het feit dat de app niet goed koppelt aan hun Fitbit ed. Dat houdt me ook tegen. Hebben jullie daar ook last van?

1 like

Ja ik ben hier nog steeds positief over, is voor mij een extra motivatie om soms toch nog even te sporten/wandelen.

Ik heb de app gekoppeld aan een Garmin en daar eigenlijk geen problemen mee. Soms even traag met synchroniseren, maar ook wel logisch als het eerst via de Garmin app gaat en dan pas naar asr.

3 likes

Ik heb de app nu ruim een jaar en ben er nog steeds hartstikke positief over! Ik heb een fitbit charge, werkt prima.

En er staat dat je ook je zorgverzekering bij asr moet hebben of binnen een jaar over moet stappen. Ik dacht al dat ze dat nooit hard konden maken (want zit zelf bij zilveren kruis) en dat klopt. Ik heb na een jaar nog steeds de app en heb daar niks meer over gehoord.

3 likes

Ik gebruik de app K.lender samen met mijn vriend. Erg fijn om te zien wanneer wie werkt of er een afspraak is

1 like

Is er hier iemand die een app gebruikt om gezamenlijk een boodschappenlijstje te maken?

Listonic

1 like

Ourgroceries

2 likes

Google keep

3 likes

Maar hebben jullie dan beide een iphone of android? Want ik heb een iphone en mijn vriend android en ik dacht eigenlijk dat je dan geen notities kon delen.

@Sundance yes hier ook Google keep! Werkt top

Wat is een fijne app voor lijstjes om samen met iemand anders te gebruiken? Ik had voorheen wunderlist maar die bestaat helaas niet meer. Zoek iets soortgelijks.

Ticktick vind ik wel chill

2 likes

Wunderlist is overgenomen door Microsoft To Do, ik ben daarheen meeverhuisd en vind het even goed als Wunderlist vroeger was.

2 likes

Todoist vind ik heel fijn.