Glowgolf (toch?)
Naar de hoge veluwe en daar fietsen en naar het kröller müller?
Oh jaaaa, dankje
Openluchtmuseum in Arnhem vind ik echt een aanrader voor een familie uitje!
Geofort in Herwijnen misschien?
Ik heb straks een weekje voorjaarsvakantie en ik wil echt even iets leuks doen voor mezelf, in mn eentje, maar ik weet niet zo goed wat! Wat zouden jullie gaan doen als je nu een weekje vrij had?
Nachtje of 2 weg met mezelf, richting het bos, boeken lezen en wandelen. Dagje sauna. M’n doel zetten op mega creatief zijn en iets schilderen ofzo. Maar dat valt altijd tegen.
Alles wat me oplaadt: Uitslapen, veel yoga en sporten overdag, tekenen, met vrienden lunchen, nieuwe recepten proberen, heel veel lezen, vroeg naar bed.
naar een andere stad en daar naar een museum en meerdere lekkere dingen eten die ik van tevoren heb opgezocht en naar de kringloop
de trein nemen naar een mooi wandelgebied (evt een overnachting ergens in de buurt als je zin/geld hebt)
dinner & a movie met jezelf en als je dat leuk vind jezelf daar ook mooi voor maken/goede outfit aan
workshop doen voor iets
naar een dansvoorstelling/de opera/theater
thuis op je tv een concert of voorstelling kijken die op yt staat
Ja wandelen zoals @issa zegt, NS wandelingen zijn toegankelijk omdat ze van station naar station gaan.
Of paar daagjes Berlijn, heb ik een keer gedaan in mn eentje en beviel me supergoed.
Wij zijn vandaag met een combi-ticket naar Ouwehands Dierenpark + Light Nights gegaan.
Ik vind het echt wel een aanrader, eerst nog even de dieren bekijken aan het einde van de dag (dus minder druk) en dan de Light Nights.
Op een paar minuten lopen van de entree ligt diverse horeca zodat je tussendoor even een hapje kan eten.
Ik zou een paar dagen weggaan. Bv naar een Waddeneiland, een stad in Europa of zo’n natuurhuisje in NL.
Thanks voor jullie inspiratie allemaal!
Dit gaan we doen!! Dankjewel voor het idee
Misschien kan iemand helpen.
Ik zoek een leuke activiteit om te doen voor een vriendenweekend, we zijn met 8, 4 mannen, 4 vrouwen
We hebben al veel verschillende dingen gedaan, van workshops bonbons maken tot zeilen en klimmen in een koeienschuur
Het liefst ergens in Drente of tussen flevoland en drenthe in
Oja budget rond de 30 p.p.
Lees jij wel eens je berichten na als je ze gaat plaatsen?
Het ergste is dat ik die fouten dus zelfs bij nalezen vaak niet zie. Ik zie gewoon een normale zin alsof mijn hoofd het alvast aanpast
Herkenbaar, als het gelijk nalees dan is het gewoon logisch in mijn hoofd.
Een golfles?
Escaperoom?