Thanks! Ik heb helaas wel veel pijn ja, vanochtend heb ik een hele vervelende behandeling gehad en die voel ik nog goed, mijn kat is ook erg in de war dat ze niet op schoot mag liggen maar ik ben gelukkig thuis!
Heb ik al bijna een week geprobeerd, maar helpt helaas niks. Heb nu maar zeezoutspray gekocht want ik wil xylometozaline ook niet langer gebruiken.
Als ik mn oren klaar is het tijdelijk even beter, maar daarna is het weer dicht. Slijmvlies zal opgezwollen zijn, denk ik. Maar heb ook al een loopoor gehad dus durf mn oren nu niet meer te klaren uit angst mn trommelvlies (nog meer) te beschadigen.
Hoop dat je snel herstelt! Ze hebben wel steeds meer goede behandelingen ook om littekens te voorkomen geloof ik he? Ja je kat zal wel even moeten wennen!
Heel veel sterkte en beterschap!!
Ohh jeetje wat eng en brandwonden doen zo’n pijn. Heel veel beterschap!
ik draag altijd een palestina ketting en ik ging net tanken. toen vroeg een medewerker of ik palestijnse roots had omdat hij mijn ketting dus zag. ik zei van niet en legde uit dat ik hem gewoon draag als steunbetuiging. en toen zei hij dat hij zelf wel palestijns is en dat het hem echt kracht geeft en blij maakt wanneer hij zulke dingen ziet. en ik kreeg ook gratis koffie haha
ik snap dat zo’n ketting een druppel op een gloeiende plaat is maar zijn reactie heeft wel echt mijn dag gemaakt
Stomen helpt bij mij echt als een tierelier, ik doe dan een beetje kamillosan (kun je gewoon bij de drogist kopen) in een pan kokend water en dan tien minuten erboven hangen. En spoelen met zout water helpt ook heel goed.
Hopelijk ben je er snel vanaf! Mijn oren gaan ook altijd dichtzitten bij een verkoudheid en het is echt een rotgevoel.
Wat moet ik me erbij voorstellen? Het is crimineel romantisch ofzo?
Crimineel slecht zou ik denken.
Meestal een bejaarde of eigenaar van een tearoom die voor de lol moorden oplost en dan zonder gruwelijke details maar met een beetje humor en gezapigheid. Boring
En Miss Marple dan?!?! En Jessica Fletcher!!!
Jeetje wat naar zeg, sterkte!
Had vanavond een diner bij een vriendin met allemaal meiden die ik niet kende maar het was zo gezellig. Helemaal voldaan in bed nu.
Wow, als enige online. Thnx dochter
De kaften zien er ook echt gezellig uit
Cozy crime is een van mijn favo genres niks leukers dan amateur detectives die moorden oplossen.