Ik zag net bij mijn Lidl een zoutlamp liggen voor €9,99, wist niet dat ze die hadden! Volgens mij zijn ze net zo groot als die van Ekoplaza dus dat is best een goede prijs.
Ik heb een paar dagen geleden een 3 in 1 logeermatras gekocht en het is zo’n goede aankoop! Je kunt hem gebruiken als poef, eenpersoons en tweepersoons matras en hij bestaat uit 6 schuimrubberen stukken.
Als poef is hij stevig en net hoog genoeg voor aan de eettafel. Het eenpersoonsmatras is stevig en het tweepersoonsmatras is dun maar past precies op mijn dubbele chaise longue en maakt van mn bank een legit logeerbed.
Uhm ja opzich wel en machtig. Maar vond em minder zoet dan de echte daim
Vandaag gekocht, ze moeten in de oven!
Beste nieuws van de dag. Dank voor de update!
Huhh Haha de uitdrukking is toch: brem zout?! En niet braam zoet? Hahahah
Deze gehaald voor 30 euro, lees er allemaal goede reviews over uit de UK. Ben heeeeeel benieuwd, misschien dit weekend nog uittesten.
Zo leuk! Wil je hem reviewen als je hem hebt uitgeprobeerd?
Uiteraard
Ja
ahh die wilde ik ook! maar mijn vriend verklaarde mij voor gek
Hoi ik heb zojuist paprika salami ontdekt en het is heerlijk.
Joee
Psst hoe zijn de macarons van de lidl?
Heel lekker!!
Shit nu wil ik ze echt.
Bedoel je die uit de koeling trouwens? Die bedoelde ik namelijk
Ja die bedoelde ik. Van het foldertje. Aaarrghh ik ben niet voor maandag bij de lidl huil
Aanrader om er speciaal heen te gaan, haha
Je raadt nooit wat mn vent mee had genomen als verrassing. In luff. En… Ja ze waren echt lekker. Behalve de koffiesmaak.
Ik koop normaal gesproken handzeep bij de Lidl, die olijf of honing, maar ik zie telkens alleen die rode en paarse fruitgeuren. Ben op twee locaties geweest en het is al zo sinds juli ongeveer, elke keer loop ik er tevergeefs langs haha dus inmiddels wat anders gehaald (!). Maar weet iemand of ze niet meer verkocht worden of is het gewoon toeval dat die filialen ze niet hebben?