Lidl

Voor alle Lidl (laaaaaidl voor liefhebbers) fans.

5 likes

Sinds kort is er in de buurt een Lidl met verse broodjes geopend. Ik ben nu echt verslaafd en vooral de vanille donut is geweldig.
Verder koop ik er altijd skyr, want die is daar het lekkerst.

3 likes

Ai laf laidl!

1 like

En de pretzel :heart:

3 likes

Heb neo/nep oreo met chocolaag gekocht <3

2 likes

Soms heeft de Lidl hele leuke speciaalbieren!

1 like

Ik hou van de aardappel partjes. Ik doe ze altijd in de oven. Ze liggen in het vriesvak en een zak kost maar iets van €0,89

tmp_21504-images469033270386456513

8 likes

Die krijg ik dus echt niet lekker gaar, of ze nou uit de oven of uit de pan komen. Heb je een geheim?

1 like

Ik vind Lidl de lekkerste hummus hebben, wel “ongezonder” dan die verse van de Appie helaas. Maar gewoon de naturel gaat wel bakje per week doorheen, zo lekker! En niet duur, 1,19?

4 likes

Bij mij worden ze juist wel heel knapperig. Ik doe ze ca. 25-30 minuten op 225 graden. Bij mij blijven juist die van andere merken heel slap.

2 likes

Naturel heb ik nog nooit gehad, maar de pikante variant is heerlijk!

1 like

I <3 de Lidl. Ik vind hun fruit en groente het beste (blijft lang houdbaar, niet snel verrot).
En de paprika ribbel chips zijn m’n fave.

Bij mij zijn de tijgerbolletjes favoriet en de vossen snoepjes.

Ik doe ze altijd langer dan nodig, dan worden ze altijd crunchy!

Op de Bergweg zit een grooote Lidl, die is heel chill.
Woon er zelf vlakbij en weet eigenlijk niet waarom ik er zo weinig kom. Laf de walnotenbroodjes, kaneelbroodjes, roomkaas met bieslook, de geitenkaasspread met honing!! <3 <3 O en hun fake cookie dough-ijs is ook best prima, al heeft mijn Lidl die nooit meer in de grote versie :frowning:️

4 likes

Nee hun vega assortiment is niet te vreten @En_17_Anderen
Ook weinig keus, en allemaal zo’n vleesvervangersmaak.

1 like

Oh nee ik bedoel dat het naar vleesvervanger smaakt, niet naar vlees. Er zit zo’n typische standaard smaak aan al die droge dingen.

1 like

Ik vind hun vegaballetjes echt de allerlekkerste vegaballetjes ooit juist!

1 like

Hun griekse yoghurt, crackers, abrikozen en aardbeienjam zijn echt lekker! De gewone yoghurt ook wel, en de chips ook.

O en natuurlijk die crispy paashagelslag!

Heb hem uit zelfbescherming niet gekocht dit jaar, nu best spijt van :thinking:

1 like