Lidl

Je raadt nooit wat mn vent mee had genomen als verrassing. In luff. En… Ja ze waren echt lekker. Behalve de koffiesmaak.

1 like

Ik koop normaal gesproken handzeep bij de Lidl, die olijf of honing, maar ik zie telkens alleen die rode en paarse fruitgeuren. Ben op twee locaties geweest en het is al zo sinds juli ongeveer, elke keer loop ik er tevergeefs langs haha dus inmiddels wat anders gehaald (!). Maar weet iemand of ze niet meer verkocht worden of is het gewoon toeval dat die filialen ze niet hebben?

1 like

Volgens mij zijn die van de Griekse weken? Moet je wachten tot die weer komen. Zijn in juli volgens mij

1 like

Ik mis de honing zeep ook! Was er eerder altijd. De paarse vind ik ook lekker trouwens.

1 like

die rode ruikt ook wel lekker, naar watermeloen

1 like

Weet iemand of ze al pepernoten verkopen bij Lidl? Zo ja; ook met chocolade eromheen?

Ja, al minstens 3 weken!

Haha thanks! Dan gaan we daar morgen boodschappen doen. Primaire levensbehoefte op dit moment zijn choco pepernoten

2 likes

Ik heb mijn skibroek daar in februari gekocht afgelopen jaar!

Volgens mij hebben ze voor de kerst ook altijd een weekje skikleding, ik heb mijn pak daar ooit gekocht ergens in november/december.

2 likes

Ja! Zelfs zakken met alleen puur <3

Ik heb net bij de Lidl kaasbitterballen voor in de oven gekocht!! Zooo benieuwd. En mijn Lidl heeft allemaal nieuwe vega-dingen nu, oa EINDELIJK kokosmelk in blik en een aantal vega hapjes in dat Delicieux assortiment. Ook een paar luxere wijnen (maar die zijn wel duurder). Hoe lang blijft dat Delicieux normaal gesproken in het assortiment?

3 likes

Volgens mij waren ze €2,49, voor 12 stuks. Ze zitten nu in de oven :smile:

De Lidl is het dichtst bij mijn huis, dus ben altijd zoooo blij als zij nieuwe dingen hebben waar ik normaal gesproken verder voor moet fietsen. Ik ga ze zo proeven (voor wetenschappelijke redenen natuurlijk)! Misschien zijn ze niet te vreten.

2 likes

Doe het voor het forum! :muscle:t2:

1 like

Hier is mijn professionele review: ik vind ze lekker! Ze zijn niet mega kazig (het is wel duidelijk kaasragout maar je moet niet een soort kaassoufflé vulling voorstellen oid). De korst is wel wat fijner/minder korrelig dan bij gewone bitterballen, maar dat vind ik niet erg. Ik kan ze niet vergelijken met die Old Amsterdam dingen want die heb ik nooit gegeten. Ik ga ze wel nog een keer kopen als dit pak leeg is!

Voor de vleeseters, er waren ook twee vleesvarianten (black angus en iets met… eend ofzo?). Ik zag ook een truffelpizza liggen (?). Wel de moeite waard om het vriesschap even te bekijken nu denk ik!

PS mijn kat is nu het bordje aan het aflikken waar ze oplagen.

5 likes

Kokosmelk in blik hebben ze sinds kort zeker? Kon het vorige week nog niet vinden in mijn Lidl, Ik zocht bij de pasta enzo, ligt het daar in de buurt?
Wilde vandaag bloemkool pizzabodem van Lidl eten, maar vriend heeft boodschappen gedaan en kon ze niet vinden

Ja ik zag het inderdaad vandaag bij de pasta enzo. Hing ook een speciaal ‘nieuw!’ bordje bij. Heeft de Lidl nu ook bloemkoolpizza bodems??

1 like

Ja stond in de herfst folder en zag bij iemand op insta dat zij hem al in huis had. Ze hebben bieten- en bloemkoolbodems

1 like

Hoera!!!

1 like