Lidl

OMG DIE IS ZOO LEKKER!!! Al die kleine crispy mini eitjes. Jammer dat het doosje zo klein is.

2 likes

Love hun garnaalkroketjes en tompoezen, ook hun fake cookie dough ijs is een dikke aanrader (denk dat het 500ml voor 3 euro is)

5 likes

Mee eens!

Oeh ik ben benieuwd, die ga ik volgende week voor het eerst eten! Ik had gisteren de groenteburger en vond die verrassend lekker!

Ik ga niet zo vaak naar de lidl, maar als ik ga koop ik sowieso de zongedroogde tomatenhummus <3 en de boerenomeletkruiden voor m’n vriend :joy: en heb de zakjes met smoothiefruit geprobeerd, die waren erg lekker maar wel erg weinig banaan haha.

1 like

Ze hebben de enige biologische volle yoghurt die ik te hachelen vind en echt vol is ook. Niet zuur, en niet zo’n dunne derrie; heerlijk!

Vind die broodjes toch een partij lekker. Koop meestal focaccia en croissantjes. De vanille donut en peacanotenbroodje zijn ook heerlijk. Eigenlijk alle broodjes wel. Vind het fruit en de groente ook altijd goed en lekker goedkoop.

1 like

Die zijn echt heerlijk :scream:

Pretzels :sparkling_heart:

Lidl heeft ook gezonde dingen!

Kroppen sla en flessen water bijv

7 likes

Is de bloemkool rijst en courgetti wel lekker?
Ik had de brocolli rijst en die vond ik niet te eten.

Omg ja verslaafd aan die pikante hummus

Ik heb net een grote fout begaan door de vanille donut te kopen. Omg zo lekker! Ik hoop dat ik 'm voortaan wel kan weerstaan.

8 likes

Kaneelbroodjes <3

3 likes

HUH!! Hebben ze die!? Even een keer zoeken bij mijn lidl

1 like

Jaa laf lidl! Alleen ik kom er eigenlijk bijna nooit meer omdat de jumbo en ah net iets dichterbij zijn en ik dan toch te lui ben om 1 minuut verder door te fietsen naar de Lidl.

Mijn favorieten:

2 likes

En die ciabatta van €0,69 die ze ook in het bruin en met olijven hebben (maar die zijn niet zo lekker) maar dan de witte variant. Vooral als ze nog lekker warm zijn😍hmmm

1 like

Oh ja de donuts zo lekker en de verschillende broodjes. Kwark haal ik ook altijd bij de lidl blijft goed dik als je er honing doorheen doet. Bij mijn jumbo zijn de broodjes altijd zo hard, jasses

De truffelmayo van de Lidl, die van het Delicieux assortiment. Ge-wel-dig!

1 like

Even onderweg naar de lidl dit topic lezen haha.