Lidl

Ja de verse roomkaas met bieslook is super lekker! Smaakt naar die van La Place

Ze hebben op de groente afdeling ook vaak een pakket met verschillende kleuren wortels, die zijn echt heerlijk als je ze roostert in de oven met knoflook en kruiden. En af en toe hebben ze een verspakket voor pitabroodjes met groentekebab (vegetarisch), ook super lekker.

1 like

Jaaa ik vergelijk hem ook altijd met die van La Place! Maar dan beter, want je kunt hiermee tenminste zelf bepalen hoe dik je hem smeert :yum: Soms hebben ze ook XL-bakjes ervan.

En die wortels haal ik ook altijd als ze er zijn, haha.

1 like

image

Deze :heart_eyes:

6 likes

Heeft de lidl lekkere rose trouwens?

die 2 andere versies hiervan zijn ook aan te bevelen

Wat vinden jullie van de beautyproducten van de Lidl? Make-up boeit me niet, gaat me om de verzorgingsproducten enz.

Love love love de mango douchegel van Cien. Gebruik die al jaren!
Tandpasta is ruk, dagcreme enzo nog nooit gebruikt.

Ik gebruik wel eens de douchegel, die is gewoon prima. En ze hebben shampoo en conditioner in een tube die er best wel luxe uit ziet maar heel goedkoop is, daar ben ik ook wel fan van.

Maar ik moet wel zeggen dat ik niet heel kritisch bent wat betreft verzorgingsproducten, ik koop meestal gewoon iets goedkoops.

Ze hebben nu (bij ‘mijn’ filiaal iig) bij het extra wijn schap een hele lekkere shiraz rosé. Van rosecreek. Vrij diep van kleur en een zwart etiket.

1 like

Naar die zat ik al te kijken! Neem ik vanmiddag een fles mee :sunglasses:

Omg… Ik wil dit. :heart_eyes:


Volgende week bij de Lidl.

2 likes

Oooh die cookie dough wil ik sowieso testen!

1 like

Haha dit! Vandaag alles in 1x op

1 like


Deze? :heart:

5 likes

Is mijn nieuwste verslaving.

1 like

Haha jep. Mijn Lidl is weer sinds 2 weken ofzo open en ik ga nu best vaak heen en ik neem meestal ook nu zo’n pak mee als ik er dan toch ben. :flushed:

1 like

Heb besloten dat ik ze voorlopig niet koop. Pak gaat altijd in 1x op

1 like

Ik ben er binnenkort vanzelf wel weer flauw van. :rofl:

Ik heb het micellair water van Cien gekocht, nog niks geks aan gemerkt

Ik vind de tagliatelle met pesto, courgette en tomaat heel lekker!

1 like