Lidl

Ok ok :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kunnen jullie de diepvries blauwe bessen nog wel vinden?

Heb ik echt al maanden niet gezien bij mij in de Lidl. Hier ligt vooral mango op de tropische vruchtenmix er.

1 like

Was deze week ook op zoek maar nog niet gevonden. Kaartje ligt er nog wel maar liggen nu hele andere producten. De bramen/granaatappelpitjes/cranberrys waren er wel maar de blauwe bessen/ananas/mango niet.

1 like

Is de maaltijdsalade met gerookte zalm ook weg bij jullie? In mijn winkel al een aantal maanden niet meer gezien, het prijskaartje is ook weg!

Nee al weken niet meer! Nu halen wij ze bij Deen, maar die zijn veel groter en minder lekker

1 like

Ik vrees dus dat de blauwe bessen eruit gaan :frowning: jammer… qua prijs en smaak zijn deze zo fijn!

Oh ik vond die van de Lidl juist altijd zo tegenvallen. Zo klein en weinig smaak eraan! Haal ze zelf meestal bij de AH, wel duurder maar ook zo nu en dan 1+1 bijv!

De aldi heeft ook lekkere. Maar ik weet niet of die bij jou in de buurt zit.

1 like

Ik vond die en die van de jumbo juist wat zuur :thinking: maar kan een keer toeval zijn!

1 like

Ik heb ze zaterdag nog gekocht! Dus misschien is er nog hoop

1 like

Dat zou fijn zijn!

In de folder (volgende week) staan bio diepvries blauwe bessen!

1 like

Ja ik vind dat kleine juist wel chill, ik eet ze altijd bevroren, dan heb je tenminste niet zo’n blok ijs in je mond :relaxed: die wij nu hebben smaken idd wel meer naar verse blauwe bessen dan die kleine. AH hebben wij hier niet, maar aldi wel. Zijn die ook klein? @Soy.peor

Oh misschien moesten ze daar even plaats voor maken! :blush:

Jaa vgm wel.

1 like

Vandaag de bloemkoolbodem pizza geprobeerd, proef geen verschil met die van Magioni.

Binnenkort echt pizza van maken, heb ‘m nu al paar keer met truffelmayo en rucola gemaakt. Ook een aanrader!

1 like

Bij de Aldi waren ze een aantal jaar geleden iig normaal formaat!

Die van de laidl is prima idd. Ik heb laatst ook paprikabodem gehaald bij laidl, was ook lekker!

1 like

Heeft iemand hier toevallig nog de next level nuggets gespot de laatste tijd? Waren vega nuggets in de koeling in een mcdonalds achtig doosje.

Vond die echt vet lekker maar ze waren opeens weg