Ik heb voor het eerst het brownietaartje van de versebroodjesafdeling en ik vind het echt geslaagd. Niet te droog en niet zo zwaar en plakkerig. Volgens mij maar €2!
Brownietaartje?! is die standaard? Heb je een foto?
Zo ziet het eruit. Ik weet niet of dit standaard in het assortiment zit nu, had het zelf niet eerder gezien.
Het is volgens mij gewoin een ronde brownie, geen laagjes oid.
Ik heb het niet in een folder gezien🤔 ik ga zoeken!
Volgens mij was dit er vorige week ivm Spaanse weken, toen stond het iig in de folder.
O, daar heb ik vanmiddag ook bij staan kijken. Maar even onthouden dat het een aanrader is dan
iel ik had vandaag de pistache croissant, echt niet lekker. Heb een deel weggegooid en dat doe ik echt niet snel, zeker niet met croissants.
Het is nu een ruime dag oud en smaakte net nog goed
Ah wat jammer (dat het tijdelijk is dus)
Ik kocht altijd de freeway 7up, maar volgens mij is die er nu uit? Ik heb hem al een paar weken niet kunnen kopen.
Heeft een van jullie deze misschien nog zien staan?
Ja mijn lidl heeft die nog gewoon (zuid Limburg)
Oeh dan ga ik zeker eens kijken bij andere filialen. Dankje!
Hier ook pas nog gezien! (Drenthe)
Geen idee of dit nieuw is, maar ik eet me er helemaal misselijk aan. Mix van pretzels, stukjes choco, stukjes caramel en choco pinda’s
(excuuuuuse the dirty beauty blender)
Die platte schijfjes chocolade zijn echt zo lekker zout, echt perfect.
Ik moest hier echt naar zoeken, dacht huh waar
Ik heb ze wel eens gegeten, vind ze niet super boeiend maar wel lekker. Ze zijn gigantisch en goed dun, maar als je groenten wraps wil, zijn die van no fairy tales lekkerder. De voedingswaardem heb ik ook ergens opgeschreven, zal ff kijken of ik die kan vinden! Voordeel van macro’s bijhouden haha
Edit: blijkbaar vond ik ze niet het herhalen waard en heb ik de foto weggegooid, sorry!
Is dit met melkchocolade?
Ja!