Lidl

Ik heb voor het eerst het brownietaartje van de versebroodjesafdeling en ik vind het echt geslaagd. Niet te droog en niet zo zwaar en plakkerig. Volgens mij maar €2!

2 likes

Brownietaartje?! :heart_eyes: is die standaard? Heb je een foto?

Zo ziet het eruit. Ik weet niet of dit standaard in het assortiment zit nu, had het zelf niet eerder gezien.
Het is volgens mij gewoin een ronde brownie, geen laagjes oid.

4 likes

Ik heb het niet in een folder gezien🤔 ik ga zoeken!

2 likes

Volgens mij was dit er vorige week ivm Spaanse weken, toen stond het iig in de folder.

1 like

O, daar heb ik vanmiddag ook bij staan kijken. Maar even onthouden dat het een aanrader is dan :smiley:

3 likes

iel ik had vandaag de pistache croissant, echt niet lekker. Heb een deel weggegooid en dat doe ik echt niet snel, zeker niet met croissants.

2 likes

Het is nu een ruime dag oud en smaakte net nog goed :slight_smile:

3 likes

Ah wat jammer :see_no_evil: (dat het tijdelijk is dus)

1 like

Ik kocht altijd de freeway 7up, maar volgens mij is die er nu uit? :sob: Ik heb hem al een paar weken niet kunnen kopen.

Heeft een van jullie deze misschien nog zien staan?

Ja mijn lidl heeft die nog gewoon (zuid Limburg)

1 like

Oeh dan ga ik zeker eens kijken bij andere filialen. Dankje!

1 like

Hier ook pas nog gezien! (Drenthe)

1 like

Geen idee of dit nieuw is, maar ik eet me er helemaal misselijk aan. Mix van pretzels, stukjes choco, stukjes caramel en choco pinda’s :drooling_face:

(excuuuuuse the dirty beauty blender)

30 likes

Die platte schijfjes chocolade zijn echt zo lekker zout, echt perfect.

Ik moest hier echt naar zoeken, dacht huh waar

3 likes

Iemand die deze al geprobeerd heeft en ook de voedingswaarden weet? :blush:

1 like

Ik heb ze wel eens gegeten, vind ze niet super boeiend maar wel lekker. Ze zijn gigantisch en goed dun, maar als je groenten wraps wil, zijn die van no fairy tales lekkerder. De voedingswaardem heb ik ook ergens opgeschreven, zal ff kijken of ik die kan vinden! Voordeel van macro’s bijhouden haha

Edit: blijkbaar vond ik ze niet het herhalen waard en heb ik de foto weggegooid, sorry!

4 likes

Is dit met melkchocolade?

Ja!

1 like