Liefde voor designertassen

Volgens de website hebben ze wel een aantal
Saint Laurent tassen op voorraad daar

1 like

Er is geen shop in shop maar ik geloof idd wel een aantal tassen in de collectie. Amsterdam heeft wel een shop in shop van Saint Laurent.

1 like

Voor degenen die een key pouch gebruiken waar je ook nog een paar pasjes in kwijt kunt; gebruiken jullie ook nog een losse portemonnee? Mijn huidige portemonnee vind ik te groot, dus ik wilde graag iets kleiners en dan kom je ook veel pasjeshouders en key pouches tegen en ik vraag me af of dat voldoende is.

Ik gebruik nu m’n key pouch als enige portemonnee omdat ik ook maar 1 sleutel heb (en een vier à vijftal kaarten), moest ik er meer hebben zou ik voor een card holder gaan voor m’n belangrijkste kaarten en een key pouch/key holder voor sleutels denk ik

1 like

Nee, ik heb daarnaast geen portemonnee. Daar zit alles in. 1 sleutel en een stuk of 6 pasjes.

1 like

Thanks voor de reacties @Lula en @sushi! Welke hebben jullie?

3 likes

Ik heb ook de key pouch van Louis Vuitton!
Had gezocht naar anderen (die goedkoper waren) maar vond dit toch de handigste met makkelijkste ‘clip’ voor de sleutels en ook qua materiaal het makkelijkst aangezien er op het canvas toch geen krassen ofzo kunnen komen en het lekker zorgeloos is. En het geld heb je er zo uit als je hem iedere dag gebruikt!

1 like

Sorry voor deze ongevraagde bemoeienis maar van zo’n gedetailleerde foto kan een sleutel nagemaakt worden. Weet niet of het je eigen foto is, maar iets om op te letten!

2 likes

Ik heb gisteren een Mulberry tasje voor 2,- in de kringloop gevonden.
Nu vind ik het sowieso een leuk tasje, maar ik vraag me nu af of hij echt is.
Hoe kom ik hier achter?

5 likes

Even googlen op iets als “Mulberry real or fake” of “how to tell fake”, dat soort zoektermen. Eigenlijk van elk designermerk zijn er wel artikelen & filmpjes te vinden waar je op moet letten.

Het voornaamste zit vaak in afwerking, dus kijk naar stiksels enzo.

1 like

Nu ik afgestudeerd ben ben ik toch een beetje aan het rondkijken of ik nog een tas wil aanschaffen. nu ben ik vaak niet van de meest trendy tassen maar ook niet tassen die door anderen gezien worden als ‘klassiek’. Egdy vind ik een kut woord, maar ik vind stoerdere of hysterische tassen wel leuker.

Vroeger had ik altijd een fascinatie voor de Balenciaga Motorcycle bag en de Brenda van Alexander Wang. Maar die laatste heb ik al heel lang geleden tweedehands weten te scoren van een Zweedse modeblogger. En ik ben er nog steeds blij mee.

En verder heb ik enkele Rebecca Minkoffjes en o.a. twee fijne tassen van A.P.C.

En nu zit ik dus een beetje in een dubio. Ga ik een tweedehands motorcycle kopen (volgens mij is later het model aangepast en die vind ik minder mooi?) of ga ik voor eentje van Zadig & Voltaire (ik vind het dan wel weer ruk dat dit een Kate Moss-tas is). Voor mij hoef een tas niet geaffilieerd te zijn met een persoon. Ik ben geen Nikkie Plessen pleaser.

Maar ik vind een Wandler Hortensia ook wel leuk in het zwart of bijvoorbeeld zureappelgroen of paars:

image

Ik vind te veel tassen leuk.

3 likes

Ik ben zooo verliefd op mijn tas😍

77 likes

Goals!:heart_eyes:

3 likes

Prachtig zeg!

1 like

Wooow <3

1 like

Ik mocht nog van m’n eerste vast contract salaris een designer tas kopen. Beetje spontane actie, maar zo happy hiermee! Mulberry is veruit m’n favoriete tassen merk. Het is een rugzak bayswater.

47 likes

Mijn oog is op de Jacquemus ‘Le grand Chiquito’ in de kleur wit gevallen. Bij de Bijenkorf zag ik deze tassen (ik denk een jaar geleden?) voor het eerst in de winkel, maar gisteren hadden ze bijna niks meer staan. Ook zag ik dat dezelfde tas in de kleur zwart met 70% korting verkrijgbaar was op de website van de Bijenkorf.

Weet iemand waarom dit merk bijna weg is bij de Bijenkorf?

Ik kan alleen maar gissen.

De Bijenkorf hanteert vrij lange ruiltermijnen als ze dan soms iets zeer laat terugkrijgen dan wordt het volgens mij soms gewoon direct met 70% korting online gezet (dit is vaak ook het maximale kortingspercentage dat ze in de saleperiode hanteren). Zo heb ik wel eens iets van Wandler weten te bemachtigen. Dan is het gewoon een buitenkansje.

En de Bijenkorf probeert altijd de meeste ‘trendy’ designermerken binnen te halen, zoals
Jacquemus die vooral bekend staan om hun minitasjes. Het zal mij niets verbazen als ze zeer trendgevoelige merken ook gauw weer inruilen voor wat anders. Want volgens mij hebben zij zich alleen met die minitasjes op de kaart gezet en niet met veel andere zaken.

1 like

Geen ervaring mee maar ik zou bij wit zo bang zijn dat een blauwe jeans bijv afgeeft op de tas, of dat de hengsels na verloop van tijd verkleuren door huidvet/makeup/vuil. Dus dan zou ik er veel te voorzichtig mee zijn en de tas niet vaak dragen denk ik.

1 like