Liefde voor designertassen

Het lijkt me leuk om hier te posten over mooie tassen. Of je er nou een hebt, over een aan het dromen bent, of gewoon iets wilt delen; alles is welkom!

3 likes

Ik wil heeeel graag een Pochette Metis in empreinte leer, en dan een bijpassende portemonnee, maar helaas heb ik een vakantie geboekt. Oja, @Jeg hier is je topic

7 likes

Ik ben ook dol op designertassen, maar ik draag graag longchamps en iedereen vindt die lelijk
Ik wil graag de sleazy jane, al jaren

2 likes

Jaa liefst wel, zag 'm laatst bij een meisje en ik vond 'm zo mooi met dat rood. Is weer wat anders dan zwart. En deze vind ik eigenlijk nog mooier maar ik zou doodsbang zijn dat hij vies werd.

5 likes

Die is vet mooi! Ik heb gewoon die le pliages. Een legergroene en gele met bruin hengsel

Ik heb jaren geleden tweedehands de Alexander Wang Brenda bag kunnen kopen en het is nog steeds een van mijn favorieten.

1 like

@Jeg waar blijft gij

1 like

Ik wil graag een Pochette Metis in zwart empreinte leer. Als we een huis toegewezen krijgen duurt het nog heel lang en moet ik hard sparen, anders wil ik hem denk ik in augustus kopen.

Voor m’n werk gebruik ik een Longchamp le Pliage neo of m’n Neverfull.

1 like

Ik wil al jaaaaaren een balenciaga city de zwarte met gouden hardware. Ik zei altijd dat ik m ga kopen als ik m’n diploma heb gehaald maar ik kom er nu achter dat ik dan niet ineens daar geld voor heb ofzo. Hahaha jammer

Die is ook zo mooi! Toen ik 16 was riep ik altijd dat ik deze wilde. Maar hij is wel weer echt een stukje duurder geworden haha :sweat_smile:

Wat valt onder designertassen? Alleen tassen van modehuizen?

Proenza Schouler Ps11

Saint Laurent Sac de jour

Celine Trio bag vind ik ook heel mooi, maar niet meer zijn geld waard omdat er nu zoveel mooie kwalitatief goede dupes te koop zijn

8 likes

Haha, mooi! :grin:

Ik ben nogal fan van Furla. Heb er inmiddels 15 geloof ik. Spaar al wel ruim 10 jaar. Mijn laatste aanwinst is helaas in reparatie omdat er een naadje loszat. Maar ik wilde de tas zo graag dat ik hem toch kocht (met extra korting) en daarna contact heb opgenomen met de klantenservice (die overigens heel goed is).

7 likes

Ja, vaak! Deze heb ik ook in Italië gekocht.

Matt & Nat en Sissy Boy hebben mooie alternatieven vind ik! De PS11 vind ik zo mooi :heart_eyes:

@Honey

Mooi in het donkerblauw!!

1 like

Vandaag de Longchamp honore 404 crossbody gekocht! Wilde hem al 2 jaar en nu eindelijk gekocht

8 likes

Ik heb er ook een paar

image

En deze staat op de lijst

16 likes

Trio zou ik nu ook niet meer kopen. Zo jammer die enorme stijgingen.

3 likes

Die laatste van Coachheeft een toffe vorm. Ik denk dat ik daarom ook de Pandora van Givenchy wel erg tof vind :stuck_out_tongue: