Liefde voor designertassen

Hebben jullie weleens een tas verkocht en toen spijt gekregen? Ik heb dat met mijn pochette metis, zag hem laatst bij iemand en twijfel meteen om hem toch weer te kopen :sob: echt zo stom.

Nee, maar ik ben wel bang om er spijt van te krijgen. Ik heb een Celine die ik nooit gebruik en denk er vaak aan om 'm te verkopen, maar dat doe ik dan uiteindelijk toch niet :blush:

2 likes

Ik heb hem toch opnieuw gekocht. Even huilen om de prijs want die was in 2017 toch beter 🥲

4 likes

Doe normaal. Ik heb 11 jaar geleden een Speedy 35 gekocht voor 470 euro? Zie hem nu online voor 1030 euro. Wist wel dat het duurder was geworden, maar de laatste keer dat ik keek was het 700 euro.

1 like

Ja ben benieuwd want ergens blijf ik twijfelen, zal wel over zijn als ik hem echt hebt. Koop normaal nooit online en dat voelt toch anders haha

En bizar eigenlijk die prijzen, hoop dat de kwaliteit ook mee voorruit gaat :joy:

1 like

Ja ik las het op het purseforum ook al helaas,
Welke heb jij gekocht? :grin:

1 like

Welke key pouch zouden jullie kiezen bij de zwarte Pochette Metis?

Optie 1

Optie 2

• Optie 1
  • Optie 2

0 stemmers

1 like

Oh wauw! Staat ook hoog op mijn wishlist samen met de celine trimomphe :heart_eyes:

Ik heb hem voor 1900 gekocht, maar dat was hij 10 dagen geleden ook al geloof ik haha

2 likes

Welke kleur heb je gekocht?

3 likes

Kwam net dit filmpje tegen. Deed eerst een beetje pijn, was daarna heel fascinerend.

11 likes

De zwarte😍

2 likes

Wooow wat een werk! Maar geweldig om naar te kijken!

1 like

Heeft iemand hier de YSL loulou? Ik twijfel over de small en dan vooral of het leer mooi gaat blijven. Zie tweedehands toch de meeste wel met slijtage aan de hoekjes.

1 like

Iemand hier ervaring met betrouwbaar tweedehands een designertas kopen en dus tips voor betrouwbare sites/verkooppunten?

2 likes

Ik heb een paar tassen via Vestiaire en dat is mij altijd goed bevallen! Maar goed, die grote naam ken je vast al, haha.

Bij Etoile in Amsterdam heb ik ook wel eens iets gekocht!

2 likes

Nee ben nog helemaal niet thuis in de tweedehands opties, dus dit is al een goede tip haha. Met de huidige prijsstijgingen vind ik het wel de moeite waard om daar eens rond te kijken. Bovendien denk ik de beste kans op nog een mooie city van Balenciaga.

2 likes

Oh welke kleur wil je? Ik verkoop mijn zwart leren met gouden hardware.

2 likes

Ah jammer, wil graag zilveren hardware!

Verder trouwens nog geen specifieke op het oog, wil juist even naar het aanbod kijken ook. Maar dus wel sowieso zilveren hardware.

2 likes

Zou ik zeker eens bij Vestiaire kijken! Kun je heel specifiek zoeken, dus echt op Balenciaga City. En omdat het zo’n groot platform is, is het aanbod ook groot.

Succes!

2 likes

@Huismus ik las ergens in dit topic dat jij veel Furla tassen hebt haha. Heb je toevallig er ook één in de kleur ‘candy rose’? Ik had er 1 gezien in de bijenkorf in ‘bon bon’ en die vond ik al best roze in het echt ten opzichte van de online plaatjes waar ie best beige lijkt, dus ben bang dat candy rose dan echt een zuurstok is

2 likes