Dit is pas een goede tip, ik ga het ook proberen!
Ik moet trouwens altijd lachen als ik de openingspost zie van dit topic om tegen je hoofd te slaan als er muggen zijn haha
Dit is pas een goede tip, ik ga het ook proberen!
Ik moet trouwens altijd lachen als ik de openingspost zie van dit topic om tegen je hoofd te slaan als er muggen zijn haha
Hoezo zie jij de openingspost vaker? Ik zie de openingspost alleen als ik het topic voor het eerst ga lezen en daarna nooit meer Haha. Wist je dat je topics kunt volgen en dan via ‘ongelezen’ verder kunt lezen waar je gebleven was?
Ja klopt maar soms vind ik het ook leuk om nog door oudere topics te scrollen
Ik heb er zelf maar 4 ofzo, dus ik neem ze zelf gewoon allemaal in 1x mee haha!
In de bloem- en meelschaarste heb ik een bananenbrood gebakken met oliebollenmix. Daar zit echt merendeels zelfrijzend bakmeel in en ging echt prima. Wel ook weipoeder trouwens, dus m’n vegan recept was leuk geprobeerd.
Maar als je dus nog een pak hebt staan, gaat prima
Shit had een deal moeten sluiten voor mijn influencing
Deze hack vind ik heel erg fijn: als ik droogshampoo wil gebruiken doe ik dit altijd de nacht van tevoren (ik leg wel een handdoek op mijn kussen). Dan sta je ‘s ochtends op met fris ogend haar zonder dat je grijze strepen overal hebt
Borstel je het wel nog uit/haal je je handen erdoor voor je gaat slapen of doe je dat dan pas de volgende ochtend?
Waaaat. Ik vind dit fantastisch.
Mijn pizza brandt altijd aan als ik dat doe
Ik wist niet dat mensen dat niet deden?? zijn jullie dan ook mensen die precies kijken naar hoelang een broodje volgens de verpakking erin moet?
5 minuten op 160 graden in de airfryer is ook top
Haha ja?? Ik vind het dan weer choquerend dat er mensen zijn die hun broodje op de gok in de oven doen haha
Bij mijn oven is dat volgens mij ook zo, dan gaat de grillstand (?) aan en dat wil je niet op je broodje want dan is ie na het opwarmen zwart.
Geleerd van de Thai toen ik in Thailand woonde: tijgerbalsem werkt super goed tegen jeukende muggenbulten etc! Wel de ‘koude’, witte versie gebruiken.
jaaa en tegen processierups!
Ik gooi alles op gevoel in de oven. Echt verspilling van energie om hem voor te laten verwarmen.
Met het maken van een quiche vind ik het altijd lastig ook de bodem goed gaar te krijgen. Ik bekleed de springvorm met deeg en dan zet ik het alvast 10 minuten in de oven (tijdens het voorverwarmen dus) en dan is het deeg al bijna gaar en blijft het knapperiger als ik de vulling er in doe.