Hier heb ik weleens gezeten, heerlijk dicht bij een metrostation
En leuk bij het park vond ik. Kamers goed helemaal voor de prijs. Heeft een eigen badkamer
Dit klinkt wel als iets wat hij heel leuk zou vinden, weet je nog via welke organisatie dit was?
Moest het even terug opzoeken, maar: See Your City. Het was wel in het Engels trouwens!
Ik ben een paar keer naar het st. Giles hotel geweest, Tottenham court road locatie. Prima hotel en centrale ligging
Ik vind citizen M altijd fijne hotels (in Londen die bij de Tower). Heel klein en basic maar een goede uitvalsbasis.
Ik vind Phoenix Hotel en Nox Kensington Gardens fijn. Niet te duur, centraal gelegen bij Hyde Park en twee metro stations vlakbij in de buurt.
Geen idee nog! We hebben vorige keer de hoogtepunten wel gezien. Dus dat kunnen we skippen. Notting Hill staat nog wel op ons lijstje.
Weet jij of er vlakbij dit hotel leuke restaurants zijn? Ik ga binnenkort alleen naar Londen en wil in een Citizen M hotel slapen. Alleen zoek ik wel een hotel waar ook wat leuke restaurants in de buurt zijn.
Op 5 minuten lopen van het hotel ligt St. Katharine Docks, waar veel restaurants zijn. Het zijn voornamelijk ketens, ik weet niet precies wat je onder ‘leuk’ verstaat, maar ik vind Ping Pong en Honest Burger wel leuk.
Rondom Monument Station (10 minuten lopen) zitten ook veel leuke tentjes.
Ik zou je dan eerder die in Shoreditch aanraden!
Ja, St Katherine docks dat hierboven ook al aangeraden wordt is een leuk gebied.
Aan de andere kant van de Thames zit The Queens walk, restaurant Cote is hier een aanrader.
Sky garden is ook leuk, dat moet wel gereserveerd worden.
Ik ga maandag tot donderdag in mijn eentje naar Londen. Zoveel zin in, hopen op een beetje mooi weer. Ik ga vooral zoveel mogelijk lekker eten, shoppen en rondlopen. Wellicht nog een uitstapje naar Brighton omdat ik de kliffen graag wil zien.
Iemand al eens naar Richmond Park geweest, wat dat het waard?
Leuk veel plezier! Ik ga volgende week vrijdag tot maandag ook alleen naar Londen.
Oeh, leuk! Jij ook veel plezier!
Richmond Park is prachtig deze tijd van het jaar! Altijd goed voor een (halve) dag tripje.
Oké dan ga ik mijn best daar voor doen! Thanks. Hoop ook hertjes te spotten haha.
Veel plezier alvast @softijs @bergson !
Hier nu de reis en hotel geboekt.
Het hotel deel ik met de vriend die ook gaat om te werken, 2 losse bedden, in Ibis hotel naast Brick Lane, dat kost me maar €191 voor 2 nachten in totaal dus ben helemaal blij want had al gekeken en in mijn eentje zou het denk ik wel minstens 200 pond per nacht zijn voor een beetje net hotel in een centrale wijk. Ook gezellig dat je savonds niet alleen in je hotel kamer zit. Overdag nog niet echt gekeken wat ik ga doen, behalve lekkere (koreaanse) restaurants gezocht
Je kunt ook overwegen om naar Eastbourne te gaan. Vanuit daar zit je dichtbij de Seven Sisters, dat vond ik zelf de meest indrukwekkende kliffen. Het zijn verder vergelijkbare kuststadjes qua aanzicht met een pier en kiezelstrand maar Brighton is wel wat levendiger en artistieker.
Ik heb gister Charles gespot in een auto naar Buckingham en vanavond William onderweg naar een event. Wist het zeker toen ik net Dailymail ging checken en hetzelfde pak zag. Ik ben iets te enthousiast hoor haha.
Yeey morgen weer voor een weekje naar Engeland naar m’n vriend, we gaan weer lekker de toerist uithangen in Londen. We gaan zelfs naar een pretpark, thorpe park, haha dat doe ik echt bijna nooit. Durf het weer alleen niet te checken.