Love Island (Deel 1)

Ik ben ook heel blij met de uitslag!

Vond Victoria en Ziggy zo liefdeloos overkomen? Vooral Ziggy. Hij had geen liefdevolle blik en zei steeds dat Vic het hart op de goeie plek had
 ja echt romantisch. Nog bijna erger dan die high five van Luca.

5 likes

Ik vond die speech van Nick wel heel lief haha heb opeens een zwak voor hem de laatste dagen

5 likes

Had ik al meteen, haha! Vind hem ook leuke kleding stijl hebben.

1 like

Haha, ohh ik ook echt. Ik had zelfs gedroomd dat hij verliefd op mij was en dat Alicia daar niet achter mocht komen :joy:

3 likes

Hahah ik heb ook over hem gedroomd en sindsdien vind ik hem leuk haha.

1 like

komt het ook wel eens voor dat het geld op het einde niet gedeeld wordt? Dat iemand echt voor het geld kiest en niet voor liefde?

3 likes

Ahhhhh vind het echt een leuke uitslag!

Heb het middenstuk ook doorgespoeld, was echt alleen maar herhaling.

Hmm ik heb alle seizoenen van uk/aus/nl gezien en dat is nog nooit gebeurd!

Maar ik vind het ook wel onzinnig eigenlijk, in deze tijden met social media zou iemand nooit voor het geld kiezen lijkt me. Omdat je dan wel echt slecht over komt en ik denk dat niemand die naam wil? Dat blijft je altijd achtervolgen lijkt me. Daarnaast heb je genoeg bekendheid via social media om dat geld zo weer terug te verdienen volgens mij haha

7 likes

Haha dit vroeg ik mij ook af

Naaah wat een slappe bedoeling zeg

Haha Vic en Ziggy, wat een grap dat die het tot de fimale hebben weten te schoppen. Denk dat ze elkaar misschien alleen nog een enkele keer ff hebben gesproken na het programma and that’s it.

Ik denk inderdaad dat het met die 2 niet gaat werken, en dan vooral vanuit Ziggy

2 likes

Hij is natuurlijk ook al bijna een levensfase verder. 21 en 29 (misschien is hij inmiddels al 30) vind ik ook heel anders dan 31 en 40 bijvoorbeeld.

Hoevaak heeft Mo tijdens Love Island wel niet gezegd ‘hoe voelen jullie je’ / ‘hoe voel je je hierbij’ / ‘hoe voelt dat’ :joy:

5 likes

Ja maar echt! Ik vond monica echt bar slecht presenteren

8 likes

Love Monica maar er valt echt weinig positiefs over te zeggen ja, ik stoorde me ook enorm aan haar uitspraak van “islanders”.

1 like

Ik vind wel dat ze beter is geworden naar mate het seizoen vorderde! Vond alleen de finale vol zitten van cliché’s van haar kant

3 likes

Ik ben nu op een kwart van Aus (vond UK er te trashy uit zien) en vind het leuk! Wel al lekker meer drama dan NL

1 like

Eigenlijk is er maar weinig drama geweest he, sund.
Ik wil in een volgend seizoen van NL ook Casa Amore aub!

Jij kijkt veeeeeel, welke is het ĂĄller best?