Love Island (Deel 1)

Ik dacht dat ik de enige was, want ik zie echt niet waarom Daniel zo leuk is.

4 likes

Ik vond dat stuk met ziggy en zijn ouders wel een beetje gek. Hij kwam echt niet overtuigend over. Ik snap dat je wilt kijken hoe het loopt na de villa maar als je 6 weken een koppel bent en je vindt iemand echt leuk… Ik had wel een iets enthousiastere reactie verwacht.

12 likes

Ik denk dat Ziggy het totaal niet meer ziet zitten met Vicky maar dat nog niet helemaal durft toe te geven omdat hij wel wil winnen :money_mouth_face::money_mouth_face:

15 likes

Nee ik denk het ook niet! Ook omdat hij zei van: ā€œJa ik merk toch wel in dingen dat ze nog jong is.ā€

Ik denk dat veel mensen hem zo leuk vinden omdat hij open is over zijn ziekte en hij een beetje het kleine broertje is.

1 like

Ik vond die fastfood challenge ranzig en verspilling

6 likes

Wat TANTOE DOM van Cheyenne om te vragen hoe Mac vroeger was :woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4::woman_facepalming:t4:
Heeft ze überhaupt ooit naar hem geluisterd?!

Ik heb het woord tantoe misschien 15 jaar niet gebruikt, maar hier kon ik er niet omheen.

13 likes

Waarom waren de ouders van Victoria er niet dan? Omdat ze zei dat ze respecteert dat ze er niet waren.

Komt vnv weekoverzicht en morgen finale?

Ik heb hardop gelachen om dat stuk dat die guys een koppel gingen vormen met hun baby. ā€œZe jankt veel en heeft de luier aan in de relatieā€ " ik heb haar leren kennen via kinder". Ik weetniet eens waarom ik dat zo funny vond maar echt :joy:

2 likes

Waar zie je dit?

Ben aan het kijken! Zoooo benieuwd wie er gaat winnen haha. Ik denk Lisa en Thijs maar ik hoop Daniel en Floor.

Ik heb geskipt naar het einde.
In december komt de reünie uitzendingšŸ˜€

2 likes

Ik kan alleen maar naar de tetten van mo kijken, ziet er heel raar uit.

En ja, ik heb doorgespoeld en heb mixed feelings.

9 likes

Ik heb ook doorgespoeld. Wat een hoop onzin tussendoor.

2 likes

Ik wil ook doorspoelen maar de afstandsbediening ligt buiten het bed :joy:

2 likes

Ik heb ook doorgespoeld haha, had echt geen zin in dat eeuwige terugblikken

2 likes

Succes!

1 like

Wat een saai seizoen was het. In januari eindelijk weer de Britse Love Island!

1 like

Vind het terugblikken idd zooo saai. En wat raar die filmpjes van voor dat ze elkaar ontmoet hebben? Alicia die over kindjes begon :joy:

Vanaf 25 november begint de amerikaanse love island! Ben ik ook wel heel benieuwd naar… ben voor mijn gevoel echt alleen nog maar love island aan het kijken haha

2 likes