Muhhh dat was Cormac alweer
Ik ben nog maar bij afl 3 van USA en ik vind Caro zoooooooo irritant. Ik snap echt niet dat mensne haar leuk vinden haha.
Ohh ik vind Caro ook heeel irritant. Mân irritatie word ook alleen maar meer haha.
Ik zou nog steeds graag het seizoen online verder willen kijken dus mocht iemand een linkje hebben let me know duurt me veel te lang met 1 aflevering per dag haha
Daniel en Floor zijn ook uit elkaar!
Ze zijn het nog aan het âuitvogelenâ
Tering wat een irritante video trouwens
Ik kijk Love Island usa verder via internet want videoland duurt me te lang haha, maar het liedje van Duncan zit in aflevering 13!! Hoe cool
Ik was gister bij die nieuwe drogist Normal en blijkbaar bestaan er 3 Love Island douche gels? Haha!
Edit: Vic en Ziggy zijn een koppel!
Verrassende wending wel in Love Island USA, zou Emily voor Kyra gaan?
Ben ik ook benieuwd naar. Zag eruit dat men in shock is
Maar ik snap het niet want Kyra vindt Weston toch ook leuk?! En Ik dacht dat Weston Kelsey helemaal leuk vond omdat ze best toekomstgericht aan het praten waren maar gaat toch tongworstelen met die nieuwe chick en dan zegt hij tegen Kelsey: âje moet wel weten dat ik veel om je geefâ.
Ok
En Caro vindt ook iedereen maar leuk als een boy haar een compliment geeft. En die eeuwige babystem, shut up.
Ja en Weston zet ook nog ff een lijntje uit naar Kyra. Hij wil gewoon dat alle meiden hem kiezen zodat hij veilig is
En Caro is zo irritant en alle mannen hebben een bord voor hun kop dat ze haar niet doorhebben
Nog maar 6 afl trouwens!
Whutttt 6!? Hahaha wow voor mijn gevoel gaat er nog zoveel gebeuren! Kan trouwens goed in 6 afl maar dan is het echt snel voorbij gegaan! Dan komt er zeker geen casa amor meer? Hebben alle seizoenen evenveel afleveringen?
UK had altijd rond de 50/60 afleveringen maar ik heb ât opgezocht en USA heeft er maar 22. En vandaag zeiden ze ook zoiets van nog 1 week te gaan dus ik moet haasten
Geen casa amor dus denk ik maar gekukkig ook niet van die stomme weeklyâs
Zo dat scheelt idd! En casa amor is hier niet per se nodig want zonder gebeurt er ook al genoeg haha. Idd die stomme unseen bits miste ik al niet
Ik kijk nu de herkoppeling, ben benieuwd!
Misschien is t sneller afgelopen omdat het altijd regent op dat eiland haha
Ik hoop dat Dylan en Alexandra winnen
Damn.
Wow is zij 40!?
Omg ze had toen Harry Styles 17 was een relatie met hem