Love Island (Deel 1)

Vanavond begint in UK de winter versie!! (Of ja winter, zij zitten gewoon in de zon natuurlijk haha maar voor ons)
Zin in, komende weken weer lekker elke dag terug kijken

8 likes

Jaaaaa, zo excited! Ben heel erg benieuwd. Ga het ook lekker iedere dag kijken want voordat het eindelijk in Nederland wordt uitgezonden :no_mouth:

Jaaaaa, heb er ook echt zin in! Ben benieuwd naar de contestants, die tweeling staat me nu al tegen, maar aan de hand van foto’s en een stom promofilmpje kun je nog niet heel veel zeggen natuurlijk.
Moest ook heel hard om deze lachen:

6 likes

@kika ja mij ook haha, volgens mij komt er ook steeds meer kritiek omtrent de keuzes die ze maken qua deelnemers. Ik heb ook echt het gevoel alsof ik deze mensen al een keer gezien heb, maar ik ga toch wel kijken

1 like

Waar kijk je dit? En moet ik dat gewoon zien als UK S6 of is de wintereditie iets anders, specialers?
Ik heb wel zin om weer een nieuwe te volgen nu ik net klaar ben met UK S3 :grinning:

Is gewoon S6, het is in Zuid-Afrika dus gewoon zomers weer, niet zoals Ex on the Beach: Peak of Love in de sneeuw.
Ik kijk het overigens altijd via een streamingsite, de itv player doet het niet vanuit het buitenland. https://watchmovie.movie/ wel even je ad blocker aan zetten :grimacing:

Ah thanks, wel zonder ondertiteling dan zeker? Hopelijk is ‘t een beetje te volgen dan, ga iig een poging wagen!

1 like

Ja, idd wel zonder ondertiteling. Misschien dat je met een vpn wel via de itv player kunt kijken en dat die (Engelse) ondertiteling biedt? Voor NL ondertiteling moet je vrees ik sws op Videoland wachten.

Weet iemand uberhaupt of het op videoland komt en zo ja wanneer?

1 like

Dat vraag ik mij ook af! Heb heel internet afgezocht maar kon niks vinden, ik denk wel dat het nog wel eventjes duurt, vorig jaar duurde het ook een paar weken. Ga het maar gewoon online kijken zonder ondertiteling denk ik, vind leuk om samen te lopen met de rest en kan ik dat volgen op Twitter etc.

1 like

Volgens mij doen ze elke woensdag q&a op i sta dus denk dat ik het dan ga vragen hahaha. Maar andeds indd illegaal kijken!

1 like

Oo wil je het laten weten als je het weet misschien? Ben benieuwd!

Ik wilde de insta delen maar krijg elke keer foutmelding. Op beide insta’s staan foto’s van hen samen!

1 like

Volgend seizoen samen in ex on the beach

5 likes
UK S6 E1

Zoals altijd is het begin nog wat saai. Dingen die mij opvielen:

• Siânnise vergelijkt Nas met Aladdin, de enige overeenkomst is dat hij een West-Aziatisch/Midden-Oosters kleurtje heeft
  • Paige vindt Ollie pas interessant nadat ze een gesprek hebben gehad over hoeveel land hij (zijn familie) bezit
  • Ollie dabt in een gesprek met Paige, hij is echt extreem cringe
  • Connor loopt tof te doen over zijn trio op een eerste date, maar het vervolgens niet trekt als Sophie daar een grapje over maakt
  • Shaughna is echt een kopie van Dani
1 like
UK S6 E1

Ben nog halverwege met kijken maar krijg echt de indruk trouwens dat de meisjes de jongens echt niks vinden.

Heeft iemand een werkende link voor UK6? Die van @kika is me niet gelukt, hij staat er niet tussen ofzo?
Of doen jullie moeilijk met VPN?

Die blonde guy lijkt op die blonde van mainstreet

Bij mij deed hij het wel gewoon. Deze: https://watchmovie.movie/series/love-island-season-6-episode-1

1 like
UK S6 E1

Ja, dat idee heb ik ook. Maar ben het ook wel met ze eens, vind het weinig soeps. Tot nu toe vind ik alleen Mike wel leuk, en Nas, maar die zou ik ook wel echt te klein vinden… #heightism

3 likes