Love Island (Deel 1)

UK LI S6 kandidaat spoiler

Ja, ik las idd ook al dat dit een smoes is en dat het inderdaad vanwege die foto’s is. Wat ik wel gek vind, want dat was al bekend voordat het programma begon, dan hadden ze hem er toch ook gewoon meteen uit kunnen laten?
De ex uit de smoes is wel de meest recente ex, waarbij hij zegt niet vreemd te zijn gegaan, die waarbij hij zo vaak vreemd is gegaan was zijn ex van daarvoor.

Ik snap niet dat ze hem nu pas wegsturen? Die foto’s gingen al een week rond…

1 like

Wie zijn jullie favorieten tot nu toe?

Ik vind Paige leuk! En Shaughna ook. Qua koppels vind ik Sophie en Connon eigenlijk wel leuk (ook al praat zij irritant en is hij een beetje claimerig), en Leanne en Mike (al vind ik Leanne veel leuker dan Mike).

1 like

UK S6

Ik vind Shaughna en Paige inderdaad ook het leukst. Ik had gehoopt dat Sophie voor Connagh zou gaan, snap niet wat ze aan Connor vind. Hij is inderdaad claimerig en de manier waarop hij claimerig is is echt heel arelaxt. Zij maakt een grapje en hij gaat helemaal los. Vind het wel heerlijk hoe Iain constant opmerkingen over zijn tanden erin gooit in zijn voice overs :joy: Mike vertrouw ik niet helemaal, maar hij en Leanne zijn sowieso wel het mooiste koppel. De tweeling vind ik inmiddels wel minder irritant dan toen ze binnenkwamen, maar ik hoop dat een van hen eruit gaat en we een daadwerkelijke persoonlijkheid te zien krijgen in plaats van alleen het tweeling-zijn. En dan het liefste Eve die eruit gaat, ik heb het idee dat zij de dominantste is, zoals zij deed toen ze allebei aangaven dat ze Callum het interessantst vonden werkte echt op mijn zenuwen.

3 likes

UK S6 E6 - recoupling

Dit is echt exact hoe ik had gehoopt dat de recoupling zou gaan. En daarom dacht ik dat het nooit echt zou gebeuren. Echt awesome, nu wordt het hopelijk allemaal wat leuker ook, tot nu toe wel erg weinig drama. Maar dat is ook altijd zo in het begin.
Ik vind Shaughna ook echt per aflevering leuker worden trouwens.

2 likes

Het wordt tijd dat er weer eens iemand naar huis gaat

1 like

Ja dat zal morgen (voor hun vanavond) zijn hoop ik! En anders de dag erna. Er zijn nu te veel jongens en het is te lang geleden. Ik vind bijna niemand leuk alleen, vooral veel mensen irritant
Leuk vind ik nu Connagh en Jess eigenlijk ook wel haha echt niet verwacht dit ooit te zeggen maar zo zonder zus doet r goed vind ik

1 like

Ja ik vind Jess ook leuk nu zonder zus haha, gun haar wel een leuke jongen. En Nas ook, jammer dat iedereen hem friendzoned :stuck_out_tongue: Verder niet echt favorieten, weinig drama ook

1 like

Ja, het is wel nog steeds wat saaiig, hoop dat er vanavond met de nieuwe jongens wat meer actie komt.
Ik vond Paige heel leuk tot deze aflevering, Shaughna vond ik ook heel leuk maar dat wordt ook steeds minder. Siannise begint juist minder irritant te worden vind ik. Jess is echt een stuk leuker nu ze niet meer “een van de tweeling” is, maar gewoon Jess. Finn vind ik echt heel hot, maar zo jong… Hij ziet er overigens niet zo jong uit, beetje 20 going on 35 :grimacing: (on that note: ik zag dat ze zelfs het geboortecertificaat van Rebecca openbaar hadden gemaakt omdat niemand geloofde dat ze 21 was, die UK tabloids zijn echt schaamteloos). Connagh-with-a-G is wel ok, maar ook een beetje saai. Connor-OG vond ik niks, maar he’s starting to grow on me. En ik hoop dat Nas er niet uit gaat! Van mij mag BieberLuke wel meteen weer weg, die andere Luke houdt wel van een beetje drama maken geloof ik, dus die mag blijven :grin:

1 like

Ja ik ben ook bang dat Nas eruit gaat! Zou ik echt jammer vinden want gun t hem wel en iedereen wordt ook instant blij van hem volgens mij, zou echt een gemis zijn.
Oh en og Connor vind ik inderdaad ook steeds leuker worden maar ugh die Sophie irriteert me mateloos, wat een kleuter is dat. Hoop dat zij snel uit elkaar gaan🙃

2 likes

Ik hoop dat ze net als bij Maura vorig seizoen dan gewoon een date voor hem hebben. Bij haar was dat volgens mij ook omdat ze zo favoriet was bij het publiek, en dat is bij hem ook zo. Dus :crossed_fingers:t3:

Dat was een interessante recoupling! Ben benieuwd welk koppel eruit gaat, ik vermoed dat de islanders moeten kiezen tussen de twee koppels met de minste stemmen. Ik gok dat dat Connor & Sophie en Paige & Fin gaan zijn, geen idee wie ze er dan uit gaan stemmen…

1 like

Oef ik hoop dat het koppel met de minste stemmen naar huis moet en dat dat sophie en conough (geen idee hoe ik dit goed schrijf haha) zijn. Ik vind sophie zoooo vervelend praten, versta er echt geen hol van. En vind conough weer veel te bezitterig en kinderachtig.

Ik vind paige juist heel leuk dus hoop dat ze erin blijft! Rebecca vind ik overigens echt een beetje sneaky. Vind dat ze zich tegenover sainisse echt lullig gedraagt.

Ben wel blij dat Nas er nog in zit trouwens want ik vind hem wel cute haha hoopt dat er iemand leuks voor hem komt.

1 like

Ik vind Rebecca echt helemaal niets he. Snap ook niet wat iedereen in haar ziet. Vond het ook best sneu voor Siânisse. Wel tof dat ze Nas heeft gekozen!

Ik vind het stiekem jammer dat Paige niet voor Luke M is gegaan, denk dat ze wel bij elkaar passen. En ik hoop ook op een exit voor Sophie en Connor.

Zo jammer van Connagh, vond hem de leukste
Rebecca vind ik echt behoorlijk sneaky, ze had op z’n minst Connagh wel even kunnen laten weten dat ze zo open stond voor anderen, want echt een 1 op 1 daarover hebben ze niet gehad volgens mij
Ik vind Rebecca ook zo iemand die nooit genoeg heeft, het gras is altijd groener elders
Vind Luke T wel tof tot nu toe maar vind geen 1 van de meiden leuk genoeg voor hem, stom zijn ze
Ik vind Paige en Finn het leukste dan als stel, voor de rest kunnen ze me gestolen worden
Vooral die Sophie, zij is echt mijn BEC, ze lacht Connor ook steeds uit voor m’n gevoel, die 2 passen echt niet bij elkaar.

Ik denk overigens dat de islanders dan niet een compleet koppel eruit stemmen, maar 1 man van de geselecteerde koppels en 1 vrouw, en dat ze dan op het andere geslacht stemmen
Love die constructie want dan gebeuren er vaak onverwachte dingen, ging Arabella er in een eerder seizoen niet ook zo uit? Fantastisch

1 like

Dit heel erg. Ik vind ze beide op hun eigen manier eigenlijk best leuk, behalve als Connor zijn onzekere en daaruit voortvloeiende bezitterige kant laat zien, en als Sophie weer eens grapjes maakt waarvan ze weet dat die bij hem verkeerd vallen. Ik zou ze beide graag met iemand anders zien, alleen vind ik momenteel in de villa ook niemand zitten die wél bij een van hen zou passen. Ergens hoop ik dat ze blijven en er bij casa amor iemand bijzit voor allebei, maar dan ben ik bang dat Paige en Fin dus het andere stel zijn en zij weg moeten.

Idealiter zouden Mike en Leanne wat mij betreft weg mogen. Ik vind haar op zich wel ok, maar vrij saai, en hij is zich veeeeeeeeeel te bewust van de camera’s met al zijn extreme gezichtsuitdrukkingen telkens als er iets gebeurt, en zijn “diepzinnige” spreuken tegen/over haar en hun relatie, vind hem heel erg nep overkomen.

Dit ging precies zoals gehoopt :sunglasses: ben wel benieuwd naar de aflevering van morgen. Hoop stiekem dat ze gewoon samen vertrekken want vind ze beiden niet echt leuk haha.

Lisa is nu samen met Nick, en hij is al bij Victoria en Lisa ingetrokken.
:no_mouth:

Ooh echt? Ik dacht dat dat een grapje was maar not sure

Ik dacht van wel, bij 10:00 gaat het erover maar in de beschrijving staat sarcastisch? Waarom zou je daar sarcastisch over doen, wat is daar de lol van. Ik vind Lisa trouwens vreselijk in de YouTube video’s. Onaardig en ik erger me aan hoe ze haar lippen steeds tuit.

2 likes