Love Island (Deel 1)

Weet iemand uberhaupt of het op videoland komt en zo ja wanneer?

1 like

Dat vraag ik mij ook af! Heb heel internet afgezocht maar kon niks vinden, ik denk wel dat het nog wel eventjes duurt, vorig jaar duurde het ook een paar weken. Ga het maar gewoon online kijken zonder ondertiteling denk ik, vind leuk om samen te lopen met de rest en kan ik dat volgen op Twitter etc.

1 like

Volgens mij doen ze elke woensdag q&a op i sta dus denk dat ik het dan ga vragen hahaha. Maar andeds indd illegaal kijken!

1 like

Oo wil je het laten weten als je het weet misschien? Ben benieuwd!

Huh ik kan dit haast niet geloven!

Ik wilde de insta delen maar krijg elke keer foutmelding. Op beide insta’s staan foto’s van hen samen!

1 like

Ja had het ook al gevonden hoor maar ik vind het zo’n gekke combi

1 like

Volgend seizoen samen in ex on the beach

5 likes
UK S6 E1

Zoals altijd is het begin nog wat saai. Dingen die mij opvielen:

• SiĆ¢nnise vergelijkt Nas met Aladdin, de enige overeenkomst is dat hij een West-Aziatisch/Midden-Oosters kleurtje heeft
  • Paige vindt Ollie pas interessant nadat ze een gesprek hebben gehad over hoeveel land hij (zijn familie) bezit
  • Ollie dabt in een gesprek met Paige, hij is echt extreem cringe
  • Connor loopt tof te doen over zijn trio op een eerste date, maar het vervolgens niet trekt als Sophie daar een grapje over maakt
  • Shaughna is echt een kopie van Dani
1 like
UK S6 E1

Ben nog halverwege met kijken maar krijg echt de indruk trouwens dat de meisjes de jongens echt niks vinden.

Heeft iemand een werkende link voor UK6? Die van @kika is me niet gelukt, hij staat er niet tussen ofzo?
Of doen jullie moeilijk met VPN?

Die blonde guy lijkt op die blonde van mainstreet

Bij mij deed hij het wel gewoon. Deze: https://watchmovie.movie/series/love-island-season-6-episode-1

1 like
UK S6 E1

Ja, dat idee heb ik ook. Maar ben het ook wel met ze eens, vind het weinig soeps. Tot nu toe vind ik alleen Mike wel leuk, en Nas, maar die zou ik ook wel echt te klein vinden… #heightism

3 likes
uk van gisteren

Ik vind Callum leuk!! die lach en volgens mij heeft ie ook nog sproetjes en vind m gewoon aandoenlijk
Maar hoe ie in de preview van morgen tussen die tweeling zit bevalt me dan weer helemaal niet, wat een types zijn dat
Ik vind Sophie echt irritant, hoe zij lacht en overdreven beweegt, ik weet niet precies wat het is maar zit constant met m’n ogen te rollen haha
Ik vind Siannise leuk tot nu toe en Leanne ook.
Ook nu ik de aflevering gezien heb, heb ik t gevoel alsof ik deze mensen al veel vaker gezien heb, ze lijken allemaal zo op elkaar. Mike doet me denken aan Marcel, Shaughna idd Dani en Sophie doet me ook sterk aan iemand denken maar komt er niet op

1 like

Yes, thanks!

1 like

De jongens zijn echt 10 keer niks! Ik mis Chris, Terry en Alex van seizoen 2. Die waren wel echt knap.

Ik vind die twins nu al zo irritant. Kunnen ze niet zelf een gesprekje voeren ipv steeds samen? Ze dragen ook echt hetzelfde, vraag me af of ik ze ooit uit elkaar ga houden, maar hopelijk is dat niet nodig en vliegen ze er snel uit (zal wel niet).

Sophie praat alsof ze een spraakgebrek heeft. Heel vervelend.

1 like
UK LI

Ollie is opgestapt!
https://metro.co.uk/2020/01/14/love-islands-ollie-williams-quits-villa-three-days-12057353/

UK 6 spoiler over kandidaat

Mooi. Vond hem toch al arrogant. En nu ik lees dat hij dieren doodt en er mee poseert vind ik 'm al helemaal een loser.

Edit: Oh, en ik lees nu op verschillende nieuwswebsites dat hij daarom moet vertrekken. En niet dat hij vrijwillig weg wil vanwege z’n ex (waar hij 8/9 keer bij is vreemdgegaan maar ok? :roll_eyes:)