Love Island (Deel 1)

Haha ligt dit aan mijn leeftijd of gaat dit allemaal veel te snel?:joy:

1 like

Heeeel apart!

2 likes

Zou er trouwens nog een reünie komen van het laatste nederlandse seizoen?

hoe hij dit ook in z’n story zet lol

Ja, bijzondere jongen. Alles voor ansdscht en fame.

2 likes

Hoop het wel en dat het dan heel smeuĆÆg wordt.

3 likes

Ik vond hem zoooo leuk tijdens het seizoen maar hoef 'm nu echt niet te zien hahaha. Reünie zou wel echt top zijn want volgens mij heeft iedereen een lichte hekel aan elkaar

1 like

Ik zat net hardop te vloeken bij de stemronde van gisteravond :expressionless: wat voor logica zit er achter die mensen?? Dan stemmen ze op degene die t meest van z’n tijd gaat maken en dan kiezen ze Rebecca?? Die zit alleen maar te chagrijnen in een hoekje
Wallace heeft geen kans gehad en zij heeft het al met 4 jongens geprobeerd. Ben gewoon boos op ze nu dat er zo gestemd is :roll_eyes: ik vind alleen Callum en Shaughna nog leuk want die stemden ā€œgoedā€
En Mike gadverrrrdamme ik hoop zo dat er een on-wijs leuke match voor Luke M bij zit in Casa Amor en eigenlijk ook 1 voor Jess zodat Mike alsnog alleen achterblijft doei

Edit: denk trouwens dat dit de productie was die nu iets te veel laat zien dat ze zich ermee bemoeien
Het KAN toch niet zo zijn dat Rebecca gered wordt tov Wallace?? Fixing gone too far

3 likes

Oh ik ben ook zo sacherijnig ervan haha. Ik snap gewoon echt niet dat ze Mike en Rebecca hebben gekozen. Vind 't zo sneu voor Wallace ook, heeft geen kans gehad.

Vind Jess ook niet meer leuk. Vond 't maar matig hoe ze de situatie heeft afgehandeld. Ik hoop op drama in Casa Amor

1 like

Ik denk eigenlijk dat er uit eindelijk 1 man en 1 vrouw door mocht ondanks dat dat niet zo benieuwd werd… Anders klopt het ook niet qua verhoudingen als ze naar casa amor gaan.

En hoe vreselijk ik Mike ook vind, ik snap wel dat ze hem kozen ipv sophie (zij heeft al meerdere kansen gehad om erin te blijven). En ik denk dat daardoor Rebecca ook door ā€˜moest’. Maar ik deel jullie frustratie want ik zat ook te vloeken voor de tv :joy: ik vind Rebecca helemaal niks. Maar ik zat wel te denken, Wallace komt ook niet echt bijster bijzonder over. Ik had niet het idee dat hij echt heel goed klikt met de groep. Dus misschien was het voor hun niet zo erg om hem weg te stemmen…

Ohhh nooo ik heb wel met Shaughna te doen hoor :frowning:

1 like

Wauw haha beste aflevering so far hoor! Ik moest wel een traantje wegpinken bij shannice en luke, ze zijn zo leuk samen. En ook Fin en paige omg zo cute.

Mike is echt raar, vertrouw hem voor geen meter. Hij zegt over priscilla wifey material terwijl die een paar dagen ervoor tegen Jess zei dat hij met haar mee naar huis zou gaan als ze eruit zou gaan. Ik was blij te zien dat de Luke’s hem ook niet vertrouwen en zeiden dat hij tegen het 3e meisje nu dezelfde dingen zegt.

Naz zag lijkbleek vond ik toen hij met Eva kwam binnen lopen :’) vind ze niet echt bij elkaar passen. Vond het wel heel sneu voor demi. Al vraag ik me af of demi 100% into Naz is of ook een beetje denkt aan die 50k… Omdat ze natuurlijk wel wist voordat ze erin kwam dat Naz wel publiekslieveling is :’)

En omg dat einde was wel brutal. Kan niet wachten op de aflevering van morgen :flushed:

2 likes

Hele leuke aflevering inderdaad. Paige en Finn en Siânnise en Luke zijn ook mijn favorieten, zo leuk! Hoop dat ze in de finale komen.

En nu heb ik nog meer te doen met Shaughna. Ook al vond ik ze niet echt bij elkaar passen. Callum is echt nog een kind en gaat puur voor looks heb ik het idee, terwijl Shaughna wel iets serieus zoekt.

En ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat is Mike een lullo. Vond het wel mooi om te zien al die gezichten van die meiden toen Mike met iemand anders binnenliep :’)

3 likes

Toch maar gezwicht, eerste aflevering staat aan!

1 like

Zal het blurren zodat @Blush niet alle spoilers al meekrijgt. Heb vandaag even bijgekeken, had een beetje drukke week.

Mike is echt ultieme cringe :nauseated_face:

Siânnise en Luke T zijn zo cute samen! Net als Paige & Finn trouwens. Zat helemaal blij voor mn tv toen die jongens allebei alleen terugkwamen! Zoals het er nu voorstaat mogen die twee stelletjes van mij direct door naar de finale en maakt het me niet uit welke van de twee wint.

Ik hoop echt dat Shaughna blijft en er een hele leuke man voor haar komt, beetje Ć  la Amber & Greg vorig jaar (alhoewel dat uiteindelijk niet zo’n succes was, maar iig tijdens het programma wel). Snap ook echt niet wat er zo leuk is aan Callum, hij komt zo saai en vooral zo dom over…

Die chicks van Nas & Luke M zijn echt alleen met hen om in de main villa terecht te komen volgens mij, er is echt nul chemie tussen ze. Ik hoop vooral dat die van Luke M snel oprot, en dat hij dan voor Demi gaat, die twee zouden elkaar volgens mij echt supergoed aanvullen, en ik wil niet dat Demi weg gaat want ik vind haar zo leuk :blush:

1 like

Oh hoeft voor mij niet hoor, lees wel weer verder als ik bij ben!

(Vriend is tot morgen middag weg ik ga bingen)

1 like

Vond de eerste afl van UK niet geweldig toen die net uit was, maar nu het op videoland staat gelijk al 5 afl achter elkaar gekeken :joy::joy::clap:t3:

De eerste ongeveer twee weken zijn meestal niet zo heel spannend (ook elke keer gezeur van de fans dat het saai is en dat het vorige seizoen veel beter was en de mensen veel leuker, etc), maar daarna wordt het meestal wel echt leuk. Vind overigens nog steeds wel dat het vorige seizoen leuker was, maar dat kan ook zijn omdat er deze keer minder tijd tussen zat en ik de vorige deelnemers nog te sterk in mijn hoofd heb.

Mijn volgorde van beste naar slechtste seizoen UK: 3-5-2-6-4-1

1 like

Ik ben nu bij aflv 6!

Shannais vind ik echt vervelend, ze is zo nep. En dat gesprek over muzieksmaak. Dat ze dacht dat RHCP metal was :joy: of toch indie rock?

3 likes

Die RHCP opmerking was echt hilarisch :joy:

En kom over een aflevering of 10/15 nog maar eens vertellen wat je van Siânnise vindt, ben heel benieuwd :grimacing:

4 likes