Goh wat een verrassende uitslag. Maar wel heel leuk dat ze nog samen zijn
En die Grant Crapp grap die de presentatrice maakte maakt me echt nieuwsgierig haha, maar ik moet nog een paar afleveringen van seizoen 1.
Goh wat een verrassende uitslag. Maar wel heel leuk dat ze nog samen zijn
En die Grant Crapp grap die de presentatrice maakte maakt me echt nieuwsgierig haha, maar ik moet nog een paar afleveringen van seizoen 1.
Wow waar heb je dat laatste vandaag? Heftig
Idd Insta en toen kwam ik op haar Youtube terecht waar ze het zelf ook in een video vertelt
Je gaat echt verbaasd zijn om sommige kandidaten van S1 als je ze opzoekt als je klaar bent met kijken haha
Ik ga nu beginnen aan s2 van Australia, echt zin in 
Over de stellen na het seizoen:
Tussen Aaron en Cynthia was het dus ook praktisch direct over? Zal dit dan gewoon nep zijn geweest?
Kan me sowieso wel voorstellen dat in een land als Australie dingen minder standhouden door de grote afstanden
En ik heb nog geen enkel UK seizoen gezien, alleen alle NL en AUS seizoenen.
Welke van alle UK seizoenen is het leukst? 
0 stemmers
Volgens mij is Luke m nu samen met Lucie van vorig seizoen.
Ik zou gewoon vooraan beginnen denk ik. Ik vond het juist leuk om te zien hoe het gegroeid is, in 1 en 2 hadden ze ook een andere villa
In 3 was wel veel drama maar uiteindelijk vind ik 2 leuker denk ik, ben geen fan van een aantal mensen uit seizoen 3 die lang in de villa zaten
We moeten dus wachten tot zomer 2021 voor nieuwe Love Island
.
Ik ben zojuist begonnen met S3. Ben benieuwd. Kijk zelfs pas sinds S4!
Wel een nieuw seizoen NL vanaf september normaal gezien!
Nederlandse / Belgische begint 31 augustus!
0 stemmers
Hoe gaan ze dat coronaproof doen dan?
Ik weet van andere film en serie opnames dat acteurs regelmatig getest worden op Corona en voorafgaand in quarantaine moeten
No idea, ik zag net alleen de reclame met Holly en zoon van Gert.
Kandidaten worden van tevoren getest en als ze het huis in gaan vormen ze een “huishouden” waardoor geen afstand meer hoeft te worden gehouden.
En @ de poll: ik ga kijken maar heb liever de Britse versie.
Aahh ja klink logisch, maar wel extra zuur dat de Engelse versie dan niet doorgaat. Ik ga denk wel kijken om te cringen
Beide
ik vind NL/BE altijd de stomste variant maar ik kijk het natuurlijk wel.
Ja same, kan het echt niet laten.