Love Island (Deel 1)

Oh ze blijft er dus in, jammer :stuck_out_tongue: ik kan me op dit moment niet voorstellen dat ik haar leuk ga vinden maar we zullen zien.

1 like

Haha ik ben inmiddels opnieuw begonnen aan seizoen 4 van Love Island UK en ik ging net helemaal stuk om die opmerkingen van Hayley, echt hoe dom kan je zijn. Die opmerkingen over die bomen ook echt :joy:

2 likes

Hahahaha omg ja zij was hilarisch

1 like

Weet iemand hoe laat de aflv op Videoland komt? Aflevering 9 is de nieuwste nu, is dat die van vandaag of gister?

Heerlijke aflevering van vandaag! 2 kopels naar huis woehoe. Van mij hadden ze alledrie mogen vertrekken trouwens.

Ik vind Demi trouwens heel fake. Denk niet dat ze oprecht is met Luke, maar ok. Ze gilt ook echt bij alles?

3 likes

Ik weet het ook niet meer… Ik post maar gewoon met spoilers voor degenen die het op Videoland volgen.

@Xiomara Demi is volgens mij gewoon echt zo. Zou in het echt gek van haar worden waarschijnlijk, maar voor op tv vind ik haar echt heel leuk. Maar ja, ik had eerder ook al getypt dat ik hoopte dat zij en Luke M samen zouden komen.
Ik vind SiĆ¢nnise en Luke T echt steeds leuker worden ook. Zoals ze Luke M troostten, zo lief. De Lukes zijn ook echt amazing samen, zo’n oprechte vriendschap.
En ik vind Mike nu hij weer in een koppel zit een stuk minder irritant, die hele peptalk met de Lukes over het in de DMs sliden was hilarisch

Caroline Flack is overleden :scream:

Holy shit :scream:

Wow, ben helemaal in shock!! Wat erg :cry:

omg ik ook! bizar.

Oh wow, wat erg!

Recoupling afl. 34

Shaughna :frowning:

Wat een heftig nieuws zeg, zo triest😣

aflevering van gisteravond

Zoooo ik heb tranen gelaten om de aflevering van gisteren!! Siannise en Luke, wat een oprecht, respectvol, lief stel, niet alleen naar elkaar maar ook naar anderen. Hoe hij naar haar kijkt… ik zeg het nooit maar hierbij kreeg ik echt zon ā€œgoalsā€ gevoel. Ze gaan winnen (hoop ik!!)
Jammer van Shaughna als persoon maar ik vind Demi veel beter bij Luke passen, ik kon het gevoel van Shaughna niet helemaal geloven
Verder vind ik Ched en Jess ook super lief samen, ik hoop dat ze stijgen in populariteit want vind het leuk om naar ze te kijken
Ook vind ik Finn echt een schatje, maar ik denk niet dat hij en Paige t lang volhouden buiten de villa. Zij reageerde ZO intens op die tabloid challenge… dat is wel hoe het gaat zijn, je leven verandert compleet als je de villa verlaat. Demi en Luke vind ik ook leuk samen dus als deze 4 stellen in de finale staan ben ik blij

Ok dit was mijn spreekbeurt, nog vragen?

1 like

Wow, ben ook echt even in shock. Wat verschrikkelijk voor haar dierbaren.

Ik vind het dus echt bizar dat Caroline de derde is die zelfmoord heeft gepleegd door toedoen van de media en social media (zoals het ernaar uitziet in ieder geval). The Sun plaatste gisteren nog een artikel om haar belachelijk te maken, heeft dat artikel nu verwijderd om vervolgens ā€˜omg wat erg!!’-berichten te plaatsen. Hou op hoor.

Kan me er echt kwaad om maken. Ergste is nog dat we dit jaar of volgend jaar of het jaar erop precies weer zo’n situatie gaan krijgen.

Edit: Daarmee bedoel ik dat er weer een ander komt waar we als maatschappij met z’n allen bovenop springen. Dat gebeurt op social media zelfs nu al met Lewis Burton, die (ex-)vriend van Caroline, want mensen vinden het normaal om in het openbaar met de vinger te wijzen om iemand schuld te geven. :roll_eyes:

8 likes

Huh ja wow zag het net voorbijkomen, echt bizar!

Wat een ontzettend triest nieuws :frowning: :frowning:

Zo heftig!

ā€œIk ga geen woorden aan Daniel vuil maken en mij niet verlagen tot zijn niveauā€ Vervolgens komt er wel een hele rant over Daniel waarom hij een sukkel is en zet ze zijn naam in dr thumbnail lol. Vanaf 7:10 ongeveer.

Geen idee waar dit over gaat trouwens maar 't klinkt allemaal heeeel kinderachtig
1 like
UK 6 afl. 44

OMG Luke T zijn ouders zijn echt geweldig haha. Echt zo’n goede match dit, hoop dat ze winnen! Al zou ik ook content zijn met Finn en Paige.

Verder ook heel blij dat Mike eruit ligt. Vind hem nog steeds verschrikkelijk.

2 likes

Jaaa dit seizoen kwam langzaam op gang maar is uit eindelijk een van mn favoriete seizoenen! Niet teveel drama, wel heel veel leuke koppels en vriendschappen. Als siannise en luke t niet voor altijd samen blijven verlies ik mn geloof in de liefde :joy: en ik hoop dat ze samen dans filmpjes gaan maken. Dat vond ik zoooo leuk om te zien, bij die talentshow. :smiling_face_with_three_hearts: Ben heel erg benieuwd wie er gaan winnen!

2 likes