Love Island (Deel 1)

Oh dat heb ik bij die ook niet maar ik kijk met AdBlock, dan ligt het waarschijnlijk daar aan.

Hmm das dan nog het proberen waard haha. Ik ga de eerste aflevering nu wel via videoland kijken (zie dat het een dubbele aflevering is). En dan daarna eens googelen of ik het ergens online kan vinden :thinking:

Je bedoelt denk ik: https://therealityarchive.com/

Jaaa dat is hem!! Thanks!

Zooo die Jessie en Maurice gaan ervoor!

Matthew is leuuuukkk. Vanessa is iemand die in m’n allergie gaat zitten

Cassie en Adam zijn leuk samen!

De meeste mensen lijken me tot nu toe best leuke mensen en dat heb ik normaal gesproken nooit haha

Ik vind het ook al wel meteen best leuk! Normaal duurt dat echt lang bij mij voor ik het seizoen leuk vind haha.

Valt me wel echt op dat het qua uiterlijk zoveel dezelfde types zijn. Vind dat echt slecht…

Ik vind die meiden van Australia wel goed en divers gekozen, maar die mannen… echt stuk voor stuk die stereotiepjes. Zit er wel ook al best in! Heb al lang geen Love Island gekeken, bij een UK seizoen dat ik als laatste keek was ik afgehaakt. Seizoen 1 van Australia en seizoen 2 van NL vond ik wel erg leuk!

Cassie doet me zoooo erg denken aan Lucy van Love Island UK. Qua uiterlijk vooral, maar ook de vibe die ze heeft

Hmm Maurice zijn ogen :heart_eyes:

Waarom valt iedereen op Eoghan? Ik vind hem dus echt heeeeeel onaantrekkelijk. Am I alone in this??

• Nee iew Eoghan is niet mijn ding
  • Ja, daar wil ik wel een beschuitje mee eten

0 stemmers

Ik vind zijn gedrag overigens ook echt WAL-GE-LIJK. Zeggen dat je vrouwen moet behandelen zoals je wilt dat je dochter moet worden behandeld, maar vervolgens tegen elke vrouw zeggen dat je haar zou kiezen.

2 likes

Ik vind hem wel knap maar echt, wat een kut persoonlijkheid. Zou gelijk op 'm afknappen

En ik neem terug wat ik eerder over Matthew zei. Wat een kneusje is dat.

1 like

Ik vind die mannen sowieso allemaal niet echt leuk qua persoonlijkheid… Die vrouwen lijken het ook allemaal ok te vinden dat Eoghan een fuckboy is.

Ik vind Gerard wel leuk! En Cassie van de vrouwen. Maurice vind ik wel echt verveeeeeelend.

Vanessa doet me echt denken aan Lana del Rey.

2 likes

Trouwens de stem van die presentatrice klinkt toch als een vrouw van 80 die al haar hele leven rookt?

5 likes

Ik denk dat ik eerst seizoen 1 van love island aus ga kijken zodat ik lekker door kan kijken, is dat een aanrader?

2 likes

Ja niks opzoeken op google over dat seizoen voor je het af hebt maar daarna zeker even doen haha.

1 like

Nou ik ben nu bij aflevering 4 en love it, zoveel drama!!

1 like

Jessie is zo multicultureel. Ze kan gewoon Bonjour zeggen. Ugh, zelden zo’n leeghoofd gezien

2 likes

Van de meiden vind ik Cassie en Cartier leuk! En van de mannen Adam en Gerard.

Maurice is zo fake, brrr hij mag wat mij betreft gauw naar huis. En ik erger me aan het ā€œstrongest coupleā€ Vanessa en Matthew.

2 likes

ā€˜Is avocado Frans’

:roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes:

1 like