Love Island (Deel 1)

Ik ga de bromance van Luke en Luke missen :disappointed_relieved:

2 likes

Ik mis LI, het zou echt de perfecte afleiding zijn in deze tijd. Denk dat ik S3 nog maar eens ga herhalen.
Ik heb trouwens ook LI the Game ontdekt, heel verslavend.

Ja vind het zo jammer dat die videoland UK net is afgelopen! Kijk nu love is blind maar is zo ongelofelijk amerikaans. Vond je S3 het leukst? Hoorde van veel mensen dat S5 ook leuk is. Ga ik maar aan 1 van die 2 beginnen denk haha

Ik vind S5 ook heel leuk, maar S3 was nog wat rauwer. Ook wel tackier, maar de mensen waren zich nog niet zo bewust van de instagram-influencer status die ze na LI zouden hebben. S2 is helemaal erg trouwens, als je van drama houdt zou ik die aanbevelen :grin:

1 like

Give me all the drama hahahaha love it, thanks!!

1 like

Ik wil graag de nieuwste van Australië op videoland! Die is al een tijdje afgelopen, maar hij komt er maar niet op te staan. En volgens mij nergens anders makkelijk te bekijken.

Staat hij hier niet op?
https://therealityarchive.com/

Je moet alleen wel even een account aanmaken, maar dan heb je ook video’s zonder duizend popups!

1 like

Je kunt het hier bekijken. Wel veel van die gekke pop-ups helaas…

1 like

:heart: :joy:

2 likes

Super leuk nieuws!

9 likes

Aaah m’n lievelingskoppel van al die seizoenen is sowieso deze :heart: zo leuk!

2 likes

Zo leuk! Die video is ook zo cute!

1 like

Ik las dat er vanaf 1 juni een nieuw seizoen op Videolan d staat!
Australische dit keer

9 likes

Demi en Luke M zijn ook alweer uit elkaar. Vond ze al niet bij elkaar passen

Ik vind luke m altijd zo verwarrend want hij ziet er echt uit als zo’n pestjongetje van de middelbare maar hij was zo lief en leuk in love island

2 likes

Aflevering 1 van seizoen 2 van Love Island Australia staat op VL!
Helaas dus niet het hele seizoen in een keer, maargoed beter dan niks

2 likes

Aaah zo irritant. Ik had zoveel zin om dat seizoen te bingewatchen.

1 like

Trouwens, er is hier wel eens een site genoemd, waarop je een account moest aanmaken, en daar stonden dan allerlei seizoenen op van o.a. Love island, ex on the beach, married at first sight en nog veel meer van zulke programma’s. (Engelstalige website)

Ik moet daar nu aan denken, want ik dacht opeens misschien staat dit Australische seizoen ook wel online al ergens… Ik heb alleen geen idee meer hoe die site heet :joy: weet iemand wat ik bedoel?

Dit staat sowieso op heel veel sites hoor, hoef je geen accounts voor aan te maken
Srsone.top is er 1, daar kijk ik meestal

Ja Maar het chille aan die site was dat je geen last had van al die spam en 100 keer dingen wegklikken enzo, daar werd ik altijd helemaal gek van op al die sites haha