Wat vinden jullie van Kai?
Nmsvpe
Al deze drama queens lijken wel van een hele andere planeet te komen. Waar zit ik naar te kijken joh…
Oh mijn god.”Singapore ligt in India toch?” ”Oh ja Bali ligt in Thailand”.
Zoooo ik word alleen al moe van het kijken naar Fabienne en al d’r drama, laat staan als je daarmee in een huis zou moeten zitten pfoe
“Nee Bali is ook een land op zich”.
HET IS EEN INDONESISCH EILAND JONGENS JEZUS.
Haha ja zij is 21 maar ziet er uit als 31 ofzo.
Omg wat is Fabiënne een dramaqueen zeg. Hoop wel dat ze erin blijft om me aan haar te ergeren.
Nou het is tot nu toe wel de grote Fabiënne show jeetje
Ik vind het wel echt lief dat Kai met Lisa een gesprek begint.Volgens mij is het best een nuchtere en lieve jongen.
Joan en Lisa de leukste islanders… hoe dan haha.
Ohmy, ik irriteer me zo aan Fab. Zij is echt een spelletje aan het spelen en te klooien met de gevoelens van due jongens. En nu mensen het door beginnen te krijgen gaat ze zielig lopen doen zodat ze medelijden krijgt en niemand meer beseft wat ze eigenlijk aan het doen is. Bah.
Omg die jankende Fabienne, wat een kleuter.
Ik ben net gestart met de eerste aflevering dus loop een beetje achter, maar ik moest even kwijt dat ik die Remco echt een afschuwelijke kerel vind.
Ik vond het trouwens ook heel onverwacht/snel dat Alexandra ineens weg was?
Klopt, maar wel integer vond ik. Ze zal vast niet zomaar weggaan.
Ik kan wel genieten van de drama rondom fabienne. Brengt een beetje leven in de brouwerij.
Omg maar echt. En ook dat stukje dat ze wil dat mensen nu kunnen zien dat corona helemaal niet zo heftig is. Meidddd het hele probleem is dat het bij lang niet iedereen zo onschuldig is
Nee is ook zo! Maar als je even niet oplette had je het gemist haha
Ja ben ik ook met je eens!
Afleveringen zouden wel iets eerder mogen komen ipv 21:30, 20:30 zou veel fijner zijn.