We moeten dus wachten tot zomer 2021 voor nieuwe Love Island .
Ik ben zojuist begonnen met S3. Ben benieuwd. Kijk zelfs pas sinds S4!
Wel een nieuw seizoen NL vanaf september normaal gezien!
Nederlandse / Belgische begint 31 augustus!
- Ik ga kijken!
- Doe mij maar de andere landen
0 stemmers
Hoe gaan ze dat coronaproof doen dan?
Ik weet van andere film en serie opnames dat acteurs regelmatig getest worden op Corona en voorafgaand in quarantaine moeten
No idea, ik zag net alleen de reclame met Holly en zoon van Gert.
Kandidaten worden van tevoren getest en als ze het huis in gaan vormen ze een âhuishoudenâ waardoor geen afstand meer hoeft te worden gehouden.
En @ de poll: ik ga kijken maar heb liever de Britse versie.
Aahh ja klink logisch, maar wel extra zuur dat de Engelse versie dan niet doorgaat. Ik ga denk wel kijken om te cringen
Beide ik vind NL/BE altijd de stomste variant maar ik kijk het natuurlijk wel.
Ja same, kan het echt niet laten.
Deelnemers zijn bekend!
Kwam hier om dit te posten maar weer late to the party.Wel zin iiiin.
Erger me wel meteen aan FabĂŻenne (âAls ik binnenkom dan kom ik binnen als een bom en kan ik kiezen wie ik wil!â) en Josephine-Charlotte (âMannen die mij dumpen hebben achteraf altijd spijtâ).Maar we gaan het zien.
Ohh leuk, ik heb er zin in. En vooral het napraten hier.
Mijn eerste indruk is altijd dat het allemaal dezelfde soort types zijn, zo saai, maar gaandeweg ontdek je toch echt eigen karaktertjes. Ja love it
Nou ze hebben de cast weer goed uitgekozen, die schreeuwen echt Love Island haha. En er zit een bekende bij, een zus van iemand waarmee ik in de klas heb gezeten (echt precies een type dat hieraan mee zou doen)
Oeh leuk, heb er wel zin in om weer te volgen/ergeren , en inderdaad altijd interessant om te zien hoe de verschillende karakters zich ontwikkelen.
Misschien oud nieuws maarrrrr
Luke M heeft nu een relatie met Lucie, uit een seizoen eerder (volgens mij?)
Kijk er naar uit! Simpele wegkijk tv. Remco vind ik de knapste afgaand op de fotoâs.
Komt het op Videoland pas na de aflevering op tv?
Ik hoop zo dat deze versie het gat van de UK versie kan opvullen, meestal vind ik de Nederlandse versies niks dus heb niet veel hoop maar ik ga het toch proberen
Ja staat op Videoland; Vanaf 31 augustus elke avond om 21:30 uur een nieuwe aflevering.